اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

ایمنی جاده‌ها زمینه‌ساز ترغیب سفرهای برون‌شهری است

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ایمن‌سازی جاده‌ها و استقرار اکیپ‌های پلیس امداد سبب می‌شود تا گردشگران و مسافران به انجام سفرهای برون‌شهری ترغیب شوند.

ایمنی جاده‌ها زمینه‌ساز ترغیب سفرهای برون‌شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جریان بازدید از تعدادی از طرح‌های توسعه تجهیزات و امداد جاده‌ای در مشگین‌شهر اظهار داشت: هر چقدر ایمنی و سلامت در ترددها بیشتر مدنظر قرار گیرد، ترغیب به انجام سفر، دامنه‌دارتر بوده و بستر یک تحول عظیم در این حوزه فراهم می‌آید.

وی با یادآوری اینکه کاهش تلفات جاده‌ای در تصادفات نوروز امسال حکایت از ارتقای شاخص‌های محورهای مواصلاتی دارد، تصریح کرد: ‌آنچه که در این زمینه بسیار مهم به نظر می‌رسد، تقویت ایستگاه‌های پلیس، پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس و راهدارخانه‌ها است که می‌تواند بستر یک سفر ایمن و کم‌خطر را فراهم کند.

میرجعفریان، حادثه‌خیز بودن محور مشگین‌شهر – اردبیل و مشگین‌شهر – اهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ‌در همین راستا چهار خطه کردن راه اردبیل – مشگین‌ و اصلاح پیچ‌های خطرناک محور مشگین‌شهر – اهر جزو اولویت‌ها و دستور کار ما است.

این مسئول از احداث پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر در جاده مشگین‌شهر – اهر خبر داد.

وی اضافه کرد: نقش پایگاه‌های امداد جاده‌ای در حوادث رانندگی بسیار موثر است، به طوری که در تعطیلات عید نوروز این مراکز عملکرد مناسبی داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: به زودی با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان و فرمانداری مشگین‌‌‌شهر، پایگاه امداد جاده‌ای در محور مشگین‌شهر - اهر ایجاد می‌شود که این پایگاه علاوه بر محور یاد شده به جاده مشگین‌شهر - هریس نیز خدمات ارائه می‌کند.

میرجعفریان یادآور شد: در جلسه‌ای که برای تقویت ایمنی جاده‌های استان داشتیم، ساخت مجتمع‌های بین‌راهی و ایستگاه خدمات‌رسانی دستگاه‌های امدادی و اورژانسی، پلیسی را به متولیان امر متذکر شدیم تا ایمنی سفرها و ترددها رعایت شود.

وی در پایان اذعان داشت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی نیز اعتبار ویژه‌ای در این زمینه لحاظ شد تا بتوانیم در یک فرآیند مطلوب نسبت به چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی و اصلی استان اقدام لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول