اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان:

حجم ترافیک جاده‌های استان کاهش یافته است/ خستگی و خواب‌آلودگی همچنان قربانی می‌گیرد

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه از حجم ترافیک جاده‌های استان کاسته شده است، گفت: خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین علل تصادفات جاده‌ای است.

حجم ترافیک جاده‌های استان کاهش یافته است/ خستگی و خواب‌آلودگی همچنان قربانی می‌گیرد

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته 129 هزار و 905 خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در جاده‌های استان نشان دهنده وجود مسافرت در استان است، افزود: پیش‌بینی‌ می‌شود، از امروز از حجم تردد خودروها در جاده‌های استان کاسته شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در مجموع از آغاز طرح ویژه نوروز 2 میلیون و 716 هزار و 794 خودرو در جاده‌های استان تردد کرده‌اند، اضافه کرد: این تعداد در مقایسه در با سال گذشته 66 درصد افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در جاده‌های استان افزود: با بررسی‌های به عمل آمده هنوز هم بیشترین عامل تصادفات جاده‌های عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

رشتیانی با تاکید بر عدم رانندگی در زمان خستگی و خواب‌آلودگی ادامه داد: خستگی و خواب‌آ‌لودگی موجب کاهش تمرکز رانندگان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند که در صورت تخلف پلیس راه به شدت با آن‌ها برخورد کرده و در صورت انجام چند تخلف به صورت همزمان خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه پرترددترین محورهای عبوری استان را اتوبان زنجان - قزوین و زنجان - تبریز اعلام کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده بیشترین تصادفات نیز در همین محورها رخ می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول