اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

حجم تصادفات اصفهان به دلیل نا‌امنی جاده‌ها نیست

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: جاده‌های اصفهان ترانزیتی بوده و بالا بودن تصادفات در جاده‌های اصفهان به دلیل نا‌امن بودن جاده‌های اصفهان نیست.

حجم تصادفات اصفهان به دلیل نا‌امنی جاده‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ حسین غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پلیس راهور در تمام جلسات برگزار شده در استانداری و شهرداری اصفهان در راستای ستاد تسهیلات نوروزی حضور داشته است، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی در نوروز امسال نیز همانند سال‌های گذشته در راستای ایجاد امنیت در سطح شهر از آمادگی کامل برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: آموزش نیرو‌های انتظامی، ساماندهی وضعیت مسافران نوروزی و راهنمایی آنها در سطح شهر از جمله برنامه‌های اجرایی پلیس راهور اصفهان در ایام نوروز امسال بوده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با تأکید بر اینکه نیرو‌های پلیس راهور شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال در تمام معابر موجود در سطح شهر حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نوروز امسال پلیس راهور دو اقدام جدی را در دستورکار خود داشته است.

غلامی با اشاره به اینکه روان‌سازی ترافیک و اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ورودی‌های به میدان امام (ره) از جمله اقدامات جدی پلیس راهور شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال به شمار می‌رود، تصریح کرد: ساماندهی خروجی‌ها و ورودی‌های پارکینگ‌ها و پمپ بنزین‌های موجود در سطح شهر نیز از جمله اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راهور شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این اقدامات در راستای روان‌سازی ترافیکی در سطح شهر انجام شده است، تأکید کرد: از اسفندماه سال گذشته حدود 40 نفر از نیرو‌های پلیس راهور اصفهان در محدوده فاز خط یک BRT اصفهان در راستای روان‌سازی ترافیک موجود در این محدوده فعال بوده‌اند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: جاده‌های اصفهان ترانزیتی بوده و بالا بودن تصادفات در جاده‌های اصفهان به دلیل نا‌امن بودن جاده‌های اصفهان نبوده است.

غلامی با اشاره به افزایش مسافران نوروزی در ایام نوروز امسال اذعان داشت: اصفهان به دلیل برخوردار بودن از جاده‌های ترانزیتی با تعداد بالایی از خودرو‌های عبوری از جاده‌ها مواجه بوده و تمام نیرو‌های پلیس راهور به صورت شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت در جاده‌ها فعال بوده‌اند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول