اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا خبر داد

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار مسکن خودمالک به متقاضیان صومعه‌سرا

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا از تخصیص و پرداخت بالغ بر شش میلیارد تومان اعتبار بخش مسکن خودمالک به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار مسکن خودمالک به متقاضیان صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، عین‌الله خانعلی‌زاده عصر امروز در دیدار با فرماندار این شهرستان عملکرد و وظایف اجرایی اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا را در دو بخش راه و مسکن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امسال در ایام نوروز وظایف اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا در بخش راهداری و ارائه خدمات به مسافران انجام شد، افزود: تمام عزم نیروهای راهداری در راستای رضایت‌مندی و سفر ایمن برای مسافران بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا با اشاره به اعتبار مصرفی در بخش‌های راه و مسکن و نیز ارائه خدمات راهداری در نوروز امسال، تصریح کرد: بالغ بر یک‌میلیارد و 260 میلیون تومان اعتبار در بخش‌های مذکور در صومعه‌سرا هزینه شده است.

وی، روکش آسفالت و آسفالته کردن راه‌های روستایی را یکی از حوزه‌های کاری در بخش راه برشمرد و اذعان کرد: از تیر ماه سال گذشته تاکنون 27 کیلومتر راه‌های روستایی صومعه‌سرا آسفالته شده است.

به گفته خانعلی‌زاده، برای آسفالته کردن مسیرهای روستایی مذکور در صومعه‌سرا سه میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به پروژه چهار خطه کردن مسیر «کلیدبر به ضیابر و ماسال»، خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های ملی و بسیار مهم در صومعه‌سرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا، طول چهار خطه کردن مسیر کلیدبر به ضیابر و ماسال را 12 کیلومتر ذکر کرد.

وی با تصریح بر اینکه پرداخت وام و تسهیلات مسکن خودمالک به متقاضیان از کارهای مهم در بخش مسکن اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا بوده است، ادامه داد: در حوزه شهری صومعه‌سرا بالغ بر 300 واحد مسکن خودمالکی در ردیف دریافت وام قرار گرفته‌اند.

خانعلی‌زاده از تخصیص و پرداخت بالغ بر شش میلیارد تومان اعتبار بخش مسکن خودمالک به متقاضیان صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: تاکنون چهار میلیارد تومان از مجموع شش میلیارد تومان اعتبار بخش مسکن خودمالکی از صومعه‌سرا مطالبه شده است.

وی به پروژه در حال تکمیل مسکن مهر صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: مسکن مهر صومعه‌سرا با 350 واحد مسکونی با حضور معاون اول رئیس جمهور در روزهای گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه اجرای فاز محوطه‌سازی پروژه مسکن مهر صومعه‌سرا در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: بالغ بر 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل محوطه‌سازی پروژه مسکن مهر صومعه‌سرا از محل یارانه مسکن دریافت شده است که تا دو ماه آینده کار محوطه‌سازی به پایان می‌رسد.

وی، مجموع اعتبار هزینه شده در بخش مسکن مهر به همراه هزینه انشعابات، وام و ... را بالغ بر 13 میلیارد تومان ذکر کرد.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول