اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی

امور عشایر گچساران در آبرسانی به عشایر تعطیلی نمی‌شناسد

رئیس امور عشایر گچساران گفت: امور عشایر گچساران در تعطیلات نوروزی برای آبرسانی به عشایر این شهرستان تعطیلی نمی‌شناسد.

امور عشایر گچساران در آبرسانی به عشایر تعطیلی نمی‌شناسد

بهمن آزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اهمیت و نقش عشایر در چرخه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی  کشور بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل امام راحل با بیان جمله‌ای تاریخی عشایر را ذخیره ایران اسلامی عنوان کردند.

وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و لزوم توجه بیشتر به مناطق عشایری افزود: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و هجوم بسیاری از مهمانان و گردشگران نوروزی به مناطق طبیعی و عشایری گچساران، کمبود آب یکی از مهم‌ترین نگرانی و دغدغه عشایر است.

رئیس امور عشایر گچساران تصریح کرد: با توجه به ایجاد برخی مشکلات از جمله کم‌آبی عشایر در روزهای تعطیل نوروزی گفت: فعالیت آبرسانی به عشایر گچساران در تعطیلات نوروزی بدون تعطیلی و وقفه انجام می‌شود.

کشیک 24 ساعته برای آبرسانی به عشایر گچساران

آزادی ادامه داد: در زمینه آبرسانی به نقاط مختلف عشایری گچساران برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گرفته است که امیدواریم با اجرای این برنامه عشایر غیرتمند گچساران در تعطیلات نوروزی با کمبود آب شرب مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه کمبودها و مشکلاتی که در امر آبرسانی به مناطق عشایری وجود دارد اما مصمم به تأمین آب عشایر در تعطیلات نوروزی هستیم.

آزادی تأکید کرد: در حال حاضر افزون بر 513 باب منبع ذخیره آب 24 متر مکعبی وجود دارد که با شش دستگاه آبرسانی فعال، کار آبرسانی به عشایر بدون وقفه و تعطیلی در طول تعطیلات نوروزی انجام می‌شود.

رئیس امور عشایر گچساران با بیان این‌که کشیک و آبرسانی به مناطق عشایری به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته صورت می‌گیرد، بیان داشت: امیدواریم سال جدید سالی پربار و پر از موفقیت برای عشایر غیور گچساران باشد.

انتهای پیام/82001/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول