اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

افزایش میزان ارائه خدمات درمانی به مردم در نوروز 92

فرماندار قم در نخستین روز سال جدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بازدید کرد و از خدمات صورت گرفته در راستای توسعه سلامت تقدیر کرد.

افزایش میزان ارائه خدمات درمانی به مردم در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات نوروزی استان قم، اسماعیل زارعی‌کوشا از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و بیمارستان ایزدی بازدید کرد و ضمن تبریک سال جدید به پرسنل شاغل در اورژانس 115 استان قم گفت: مجموعه فعالیت‌های اورژانس 115 در استان و پوشش امدادی حوادث مختلف در خور تحسین است.

وی در این بازدید با حضور در واحد‌های مختلف مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از نزدیک با نحوه انجام و ثبت ماموریت‌ها آشنا شد.

فرماندار قم همچنین با حضور در مرکز آموزشی درمانی ایزدی از بخش‌های جدیدالاحداث این مرکز شامل اتاق‌های جدید زایمان، زایمان بدون درد و زایمان در آب که در آینده نزدیک با امکانات و تجهیزات نوین درمانی به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد بازدید کرد.

زارعی‌کوشا در حاشیه این بازدید‌ها با بیان اینکه مجموعه بهداشت و درمان به رغم همه محدودیت‌ها در استان در کمال چالاکی و اخلاص خدمات‌رسانی می‌کنند افزود: کارهای بزرگی در چند سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته که در مقایسه با گذشته بی‌نظیر است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اورژانس 115 و حضور موفق در امدادرسانی به حادثه دیدگان گفت: این مرکز با به کارگیری همه توان و استفاده از فناوری‌های نوین توانسته خدمات خوبی ارائه کند که از افتخارات استان است.

فرماندار قم با تقدیر از مدیریت موفق دانشگاه علوم پزشکی قم و سایر فعالان عرصه سلامت استان ابراز امیدواری کرد در سال جدید بتوان به نحو شایسته‌ای در راستای توسعه سلامت استان برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول