اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت هشدار داد

عده‌ای به دنبال بهانه برای به التهاب کشیدن انتخابات هستند

امام جمعه دهدشت گفت: در شرایطی که عده‌ای به دنبال بهانه برای به التهاب کشیدن انتخابات هستند احتیاج به مدیریت عقلانی و منطقی داریم و تاختن کار درستی نیست.

عده‌ای به دنبال بهانه برای به التهاب کشیدن انتخابات هستند

سید نصیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با تسلیت شهادت بانوی دو عالم، در تبیین شخصیت دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: فاطمه(س) شخصیت برجسته الهی و آیینه تمام‌نمای حقایق و ارزش‌های اسلام  بود که مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید.

امام جمعه دهدشت با ابراز اینکه همیشه حکومت‌های جبار دنبال جدایی مردم از انبیاء بودند، جدا کردن مردم از اهل بیت توسط حکومت جبار را از عوامل مظلومیت این بانوی قدیسه خواند و افزود: این اقدام حکومت ستمگر باعث شد فاطمه (س) رنج‌ها را تحمل کند و اهل بیت او دچار مصیبت شوند.

حسینی کارد کشیدن دست‌های خیانتکار استکبار و وهابیت علیه حکومت جمهوری اسلامی را فرهنگ و تفکر فاطمی این نظام دانست و گفت: نظام مقدس اسلام به دنبال ارزش‌هایی است که بانوی دو عالم به خاطر آن به شهادت رسید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هدف از قیام  حضرت فاطمه (س) را ابقای حکومت تحت ولایت انبیای الهی خواند و  بیان کرد: ولایت ما تحت ولایت آنها اداره می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به اوضاع سوریه تصریح کرد: جرم سوریه اعتقاد و وابستگی به نظام جمهوری اسلامی و پیرو جبهه مقاومت بودن و تفکر فاطمه و اهل بیت داشتن است.

وی با بیان اینکه اگر ما بدانیم دنبال چه ارزش‌هایی هستیم تلاشمان شبانه‌روزی خواهد شد، افزود: برای اینکه منویات اولیاء و ائمه اطهار و رهبری اجرا شود باید مدیریت صحیح داشته باشیم.

سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را به معنای حضور مردم در تمام عرصه‌های مدیریتی جامعه دانست و تصریح کرد: انتخابات نشانه حاضر بودن و دخیل بودن مردم در صحنه است.

حسینی لازمه حضور حداکثری مردم را مدیریت درست دانست و افزود: این حضور است که همواره دشمن را هراسناک و توطئه‌های او را در هم شکسته است.

وی اطمینان بخشیدن و ایجاد فضای آرام برای تبلیغات انتخاباتی را وظیفه مسئولان برشمرد و تٱکید کرد: باید کاری کنیم که دشمن نتواند سوءاستفاده کند.

حسینی  در ادامه افزود: حربه دشمن به نظام از جایی که ما احساس امنیت می‌کنیم صورت می‌گیرد و نباید طوری رفتار کنیم که فتنه 88 بیرون آید و باید روشن عمل کنیم کما اینکه در گذشته نیز روشن عمل کردیم.

امام جمعه دهدشت با ابراز اینکه چه کسانی که توسط دستگاه‌های قانونی تایید صلاحیت می‌شوند و چه آنهایی که ثبت‌نام می‌کنند نباید تخریب شوند گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که آبروی همه محفوظ بماند.

حسینی ائمه جمعه را تحت فشار عده‌ای که خواهان تاخت و تاز هستند دانست و تصریح کرد: در این برهه از زمان به مدیریت عقلانی و منطقی نیاز داریم.

وی تلاش دشمن را ایجاد فضای التهاب در جامعه دانست و خواستار مراقبت و جلوگیری از بروز تنش و التهاب شد.

انتهای پیام/82016/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول