اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس قزوین:

مردم قزوین عاشقانه پیکر مطهر دو شهید گمنام را تدفین کردند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مردم قزوین عاشقانه پیکر مطهر دو شهید گمنام را در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تدفین کردند.

مردم قزوین عاشقانه پیکر مطهر دو شهید گمنام را تدفین کردند

حمزه قربانی امروز در حاشیه مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه برخی دانشجویان در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند، اظهار کرد: تدفین دو شهید گمنام در این دانشگاه تأثیر بسزایی در ارتقای ارتباط معنوی دانشجویان این دانشگاه با شهدا خواهد داشت.

این مسئول ابراز داشت: تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موجب می‌شود تا دانشجویان این دانشگاه بیشتر با سیره و نحوه زندگی آنان آشنا شوند که تحقق این هدف از مهم‌ترین آثار معنوی حضور شهدا در دانشگاه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اینکه دانشجویان با مانوس شدن با شهدا می‌توانند در راستای کسب علم گام‌های مؤثرتری بردارند، اذعان داشت: آنان با تحقق این امر مطلوب‌تر می‌توانند در مسیر خدمت‌گزاری، توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور شهدا در هر مکانی موجب آثار و برکات بسیاری است، بیان کرد: حضور این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز آثار معنوی خوبی برای دانشجویان این دانشگاه به همراه خواهد داشت که بر این اساس باید آنان از این آثار به نحو مطلوبی استفاده کنند.

قربانی با بیان اینکه مردم ایران برقراری امنیت و آرامش در کشورشان را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌دانند، اظهار داشت: آنان تا‌ آخرین لحظه از ارزش‌ها و آرمان‌های این شهیدان دفاع می‌کنند و هرگز به دشمنان اجازه خدشه‌دار کردن این ارزش‌ها را نمی‌دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اینکه خدا را سپاسگزاریم که امسال با آغاز فصل بهار شهدای گمنام را در استان قزوین تشییع و تدفین می‌کنیم، بیان کرد: انجام این امر فضای معنوی این استان را معطر به شهادت کرده است.

این مسئول عنوان کرد: امروز مردم قزوین مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ساعت 9 و نیم صبح از مقابل مسجد الغدیر در خیابان شهید بابایی پیکر مطهر دو شهید را باشکوه به سمت دانشگاه آزاد باراجین تشییع کردند که این بیانگر پایبندی آنان به ارزش‌های‌ دفاع مقدس است که همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم قزوین در تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باشکوه و پرشور بود، ابراز داشت: آنان با عشق و علاقه به شهدای هشت سال دفاع مقدس در این مراسم شرکت کردند تا یک‌بار دیگر با آرمان‌ها و اهداف شهیدان تجدید بیعت کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اذعان داشت: زنان، مردان، کودکان، نوجوانان و جوانان قزوینی برای تشییع و تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام با پای پیاده عاشقانه بیش از شش کیلومتر را پیمودند و همچنین با مرثیه‌خوانی و مدیحه‌سرایی در حین مسیر یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

قربانی متذکر شد: مردم شهید‌پرور قزوین بدون هیچ چشم‌داشتی در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام شرکت کردند تا بتوانند از زحمات و سختی‌های این شهیدان در هشت سال دفاع مقدس تشکر کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دین اسلام در جنگ تحمیلی حضور یافتند، اظهار داشت: اکنون اقشار مختلف جامعه با الگوگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در حفظ این ارزش‌ها پایدار هستند و هرگز لحظه‌ای از آرمان‌هایشان کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/77009/و40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول