اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

امسال 57 برنامه فرهنگی توسط اداره کل اوقاف اجرایی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال 57 برنامه فرهنگی توسط اداره کل اوقاف اجرایی می‌شود.

امسال 57 برنامه فرهنگی توسط اداره کل اوقاف اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اظهار کرد: با همکاری و حمایت مسئولان می‌توانیم بقاع متبرکه را به نحو احسن توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برنامه‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند، اضافه کرد: اجرای طرح آرامش بهاری از برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف در طول سال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه نوروز امسال 750 هزار گردشگر مذهبی در جوار بقاع متبرکه استان حضور پیدا کردند، افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی با بیان اینکه امسال طرح آرامش بهاری در 39 بقعه متبرکه استان اجرایی شد، اضافه کرد: ویژه برنامه لحظه تحویل سال نو نیز در جوار 12 بقعه متبرکه استان اجرایی شد.

 باقری در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات اداره کل اوقاف اشاره کرد و گفت: خیرین نیز در بازسازی بقاع متبرکه استان نقش مهم و اساسی دارند.

وی همچنین با اشاره به طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان افزود: در این طرح بیش از 30 هزار مترمربع به فضای این امامزاده افزوده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات انجام شده توسط این اداره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات چشمگیری در بحث افزایش بهره‌وری موقوفات صورت گرفته است.

همچنین در ادامه این مراسم عضو هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان نیز به ارائه گزارشی از طرح توسعه این امامزاده پرداخت و گفت: در طراحی امامزاده سید ابراهیم طراحان بسیاری کمک کرده‌اند.

ایرانی‌تبار با اشاره به اینکه در طرح توسعه بیش از 30 هزار مترمربع به فضای امامزاده افزوده می‌شود، اضافه کرد: امید است با همکاری‌های لازم این طرح توسعه هرچه سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول