اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم شهیدپرور

شهید جزایری در گتوند چهره در نقاب خاک کشید

شهید مصطفی جزایری که یکی از شهدای تازه تفحص شده شهرستان گتوند است با حضور گسترده مردم این شهرستان شهید پرور در گلزار شهدای این شهر چهره در نقاب خاک کشید.

شهید جزایری در گتوند چهره در نقاب خاک کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، تشییع پیکر پاک شهید مصطفی جزایری یکی از کاروان 32 شهیدی که قرار است امروز در استان خوزستان به خاک سپرده شوند در شهرستان گتوند بر دست مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خانه ابدی سپرده شد.

حضور گسترده مردم در این مراسم به حدی بود که حضور پرشور مانع از برگزاری منظم برنامه تشییع و خاک سپاری پیکر شهید شد و بارها در برگزاری برنامه وقفه اتفاق افتاد.

خانواده‌های شهدا، جانبازان، مفقودان و جاویدالاثرها در این مراسم حضوری فعال داشتند و خانواده‌های شهدا عکس شهدای خود را در مراسم حمل می‌کردند.

مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی جزایری از مقابل مصلی این شهرستان آغاز شد و تا گلزار شهدای این شهرستان ادامه داشت و جمعیت بیش از سه ساعت پیکر این شهید بزرگوار را در هوای گرم این روزهای استان خوزستان تا خانه ابدی خود مشایعت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قرار است امروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا 32 شهید در سراسر خوزستان تشییع و به خاک سپرده شوند.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول