اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار دشتستان تاکید کرد

تکمیل بیمارستان شهید گنجی برازجان ضروری است

معاون عمرانی فرماندار دشتستان گفت: تکمیل بیمارستان شهید گنجی برازجان ضروری است.

تکمیل بیمارستان شهید گنجی برازجان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: اعتلا و توسعه شهرستان دشتستان هدف والایی است که تمامی مسئولان اجرایی این شهرستان همواره برای دستیابی به آن تلاش کرده‌اند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: سال 91 تمامی دستگاه‌های اجرایی با مشکلات مالی و کمبود اعتبارات مواجه بودند و این مسئله بخشی از فعالیت‌های آنها را تحت تاثیر قرار داد.

دهقان بیان داشت: علی‌رغم وجود مشکلات مالی و اعتباری با همت و تلاش بی‌بدیل مسئولان اجرایی اقدامات ارزشمندی در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان شاهد بودیم که تمامی آنها حاصل تعامل و همراهی مسئولان اجرایی شهرستان و استان است.

وی اضافه کرد: اگر در سال جدید در برخی از شهرهای شهرستان رنگ‌آمیزی بلوارها و سنگ جدول‌ها اجرا نشده، به‌خاطر مشکلات مالی و کمبود اعتبارات بوده، ولی تمامی شهرداری‌ها با دقت برنامه‌های لازم به‌منظور زیبایی و آراستگی شهرها برای میزبانی از مسافران نوروزی را اجرا کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: در قالب فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر از تمامی مناطق شهری دشتستان بازدید داشته‌ایم و تمامی شهرداران اقدامات لازم برای آمادگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان را انجام داده بودند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: در اغلب مناطق فعالیت‌ها به‌ طور کامل و دقیق اجرا شده بود و در مواردی اشکالاتی وجود داشت که به مسئولین مناطق اعلام شد و قبل از شروع مسافرت‌های نوروزی شاهد رفع این اشکالات بودیم.

دهقان افزود: از تمامی مسئولین اجرایی شهرستان و اعضای ستاد تسهیلات سفر، به‌ویژه شهرداران که بخش مهمی از مسئولیت‌های این ستاد را به عهده داشتند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی پروژه بیمارستان شهید گنجی را از ماموریت‌های مهم مدیران دشتستان دانست و یادآور شد: پروژه بیمارستان شهید گنجی برازجان از مهم‌ترین ماموریت‌ها و طرح‌های اجرایی است که در دستور کار مدیران اجرایی شهرستان قرار دارد و استاندار نیز تاکید زیادی بر تسریع در اجرای این پروژه دارند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان تاکید کرد: تمامی شهرداران دشتستان باید امکانات موتوری و نیروی انسانی برای تسریع در روند کار را در اختیار فرمانداری دشتستان قرار دهند و هماهنگی‌های این امر نیز در روزهای گذشته صورت گرفته است.

دهقان گفت: تمام توان و امکانات خود را به‌کار خواهیم گرفت تا محوطه‌سازی بیمارستان جدید برازجان در موعد مقرری که به استاندار قول داده‌ایم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول