اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش طرح دوست علمی نخبگان

فرزند نخبه شهید شهریاری در برازجان تجلیل شد

در آیینی باشکوه در همایش طرح دوست علمی نخبگان، فرزند نخبه شهید شهریاری در برازجان تجلیل شد.

فرزند نخبه شهید شهریاری در برازجان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، همایش طرح دوست علمی نخبگان با حضور 60 دانش‌آموز نخبه ریاضی و تعدادی از اساتید و نخبگان برتر کشوری در شهرستان دشتستان برگزار شد.

در این آیین که مسئولان ارشد شهرستان دشتستان و تعدادی از مسئولان استان بوشهر نیز حضور داشتند از محسن شهریاری فرزند نخبه شهید مجید شهریاری شهید هسته‌ای ایران تجلیل شد.

فرماندار دشتستان در این همایش باشکوه اظهار داشت: ایران اسلامی در چند سال اخیر در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان هیچ خللی در مسیر پیشرفت کشور به وجود نیاورده است.

علیرضا خرمی افزود: امروز ایران در رشته‌های مختلف علمی و فناوری در سطح جهان مطرح است و روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری نیز هستیم.

فرماندار دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری خاطر نشان کرد: شهید شهریاری‌ها مایه افتخار و عزت جوانان این مملکت و کشور ایران اسلامی در سطح بین‌المللی هستند و تجلیل از این بزرگواران امری لازم است.

خرمی اضافه کرد: ما به چنین جوانانی که با اتکای به خداوند متعال و با کار و کوشش در پیشرفت و توسعه چرخه‌های اقتصادی و علمی کشور حماسه می‌آفرینند افتخار می‌کنیم.

وی یادآور شد: شهدای ما با ایثارگری‌های خود از ارزش‌های این مملکت پاسداری کردند و ما جوانان امروز باید با دسترسی به قله‌های علمی جهان ارزش‌های آنها را پاس بداریم.

در این همایش تعدادی از اساتید برجسته دانشگاه و همچنین دانش‌آموزان نخبه ریاضی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/2452/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول