اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه شوشتر خبر داد

برگزاری یادواره 11 روحانی و طلبه شهید در شوشتر

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر از برگزاری یادواره 11 شهید طلبه و روحانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره 11 روحانی و طلبه شهید در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب در جمع خبرنگاران در سپاه ناحیه شوشتر اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شوشتر ابتکاری است که با زحمات فراوان در روزهای آینده به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده افزود: این یادواره برای شهدای طلبه و روحانی که از شهرستان شوشتر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این شهدا را باید بیشتر شناخت، تاکید کرد: شهدای روحانی از جمله شهدایی هستند که به دلیل خلوص مثال‌زدنی گمنام مانده‌اند و برای شناخت این شهدا تلاش زیادی باید انجام شود.

*همکاری نهادهای فرهنگی برای برگزاری این یادواره

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر اظهار کرد: نهادهای فرهنگی زیادی برای برگزاری این یادواره همکاری کرده‌اند و در این مجال باید از همه این نهادها و دستگاه‌ها تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه برای شناخت این شهدا تلاش زیادی انجام شده است، افزود: تلاش شده است تا با بدست آوردن وصیت‌نامه این شهدا گامی در راستای شناخت آنها برداشته شود.

حمیدی‌نسب خاطر نشان کرد: حوزه علمیه شوشتر، اوقاف و امور خیریه شوشتر، سپاه ناحیه شوشتر و شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در برگزاری این یادواره همکاری زیادی کرده‌اند.

*شناخت شهدا لازمه امروز جامعه است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر گفت: شناخت شهدا در شرایط کنونی جامعه پادزهر اقدامات مسموم دشمن است و باید در این باره از همه توان فرهنگی خود استفاده کرد.

وی افزود: نسل سوم انقلاب برای شناخت شهدا ولع زیادی دارد و باید برای معرفی شهدا به جوانان از ابزارهای موجود استفاده کرد و در این باره باید همه ظرفیت‌ها را به کار بست.

حمیدی‌نسب تاکید کرد: قرار است برای برگزاری این یادواره آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به شوشتر سفر کند و این یادواره فردا عصر در مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول