اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش استعدادهای درخشان آمل:

150 برگزیده المپیاد علمی دانش‌آموزی آموزش می‌بینند

مدیر مرکز آموزش استعدادهای درخشان آمل گفت: هم‌اکنون از بین 455 نفر از برگزیدگان المپیاد علمی دانش‌آموزی مرحله نخست در مازندران که به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافتند میزبان آموزش حدود 150 دانش‌آموز هستیم.

150 برگزیده المپیاد علمی دانش‌آموزی آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بعدازظهر امروز محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به همراه علی اکبر عالمی رئیس اداره استعدادهای درخشان مازندران و اکبر لطفی مدیر آموزش و پرورش آمل با حضور در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی این شهرستان از نزدیک روند آموزشی کلاس‌های آمادگی المپیاد علمی مازندران را بررسی کرد.

مدیر مرکز آموزش استعدادهای درخشان آمل در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: این مرکز از سال 1374 کار خود را با نظارت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان آغاز کرده است و افتخارات زیادی را نیز در عرصه ملی، بین‌المللی و جهانی در کارنامه دارد.

عباسعلی محمدی بیان داشت: در این دوره آموزشی بیشتر از اساتیدی استفاده می‌شود که خود از چهره‌های برتر المپیادهای مختلف بوده و با این فضا کاملا آشنایی دارند.

این مسئول اذعان داشت: هم‌اکنون نیز از بین 455 نفر از برگزیدگان المپیاد علمی دانش‌آموزی مرحله نخست در مازندران که به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافتند میزبان آموزش حدود 150 دانش‌آموز هستیم.

وی تصریح کرد: در دو دوره متوسطه و راهنمایی در حال فعالیت بوده که در مجموع 641 دانش‌آموز در 24 کلاس درس در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

محمدی با اشاره به برخی از افتخارات این مرکز بیان داشت: دانش‌اموزانی نظیر عرفان توکلی در المپیاد ریاضی جهان به میزبانی هلند مدال نقره را کسب کرد، مرتضی زادی مقدم در المپیاد کامپیوتر دنیا به میزبانی آلمان به رتبه دوم دست یافت و در المپیاد اختر فیزیک جهان نیز کامیار عزیززاده در چین دوم شد.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول