اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری دوره آمادگی المپیاد نانو در کنگان

دوره آمادگی المپیاد نانو در کنگان برگزار شد.

برگزاری دوره آمادگی المپیاد نانو در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس آموزش و پرورش کنگان پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری دوره آمادگی المپیاد نانو در کنگان اظهار داشت: توجه به استعدادهای دانش‌آموزان امر مهمی است و آموزش و پرورش کنگان در این راستا اهتمام خاصی دارد.

عباس شریف افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در راستای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان مورد توجه این مدیریت قرار دارد و در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره آمادگی المپیاد نانو در کنگان نشان دهنده توجه به این استعدادهاست و این روند تداوم خواهد داشت.

معاون آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز ابراز داشت: دوره آمادگی المپیاد نانو با حضور بیش از 183 نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه مدارس کنگان برگزار شده است.

محمود رضایی‌نیا بیان کرد: دوره آمادگی المپیاد نانو به منظور آشنایی دانش‌آموزان با شیوه برگزاری آزمون و نمونه سئوالات المپیاد و آماده‌سازی آنها در المپیاد برگزار می‌شود و امیدواریم امسال نیز دانش‌آموزان در المپیاد موفقیت‌های بسیار خوبی در سطح استان و کشور کسب کنند.

وی اضافه کرد: این دوره با حضور 2 نفر از اساتید اعزامی از تهران با حضور 183 نفر از دانش‌آموزان در 2 گروه 92 نفر دانش‌آموز پسر در محل سالن فرهنگی تربیتی شهید احمد بشی و 91 دانش‌آموز دختر در دبیرستان اندیشه کنگان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول