اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رده سنی

برترین‌های آمادگی جسمانی بانوان قم معرفی شدند

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم از معرفی بانوان برتر پیکارهای آمادگی جسمانی این المپیاد در چهار رده سنی خبر داد.

برترین‌های آمادگی جسمانی بانوان قم معرفی شدند

اسماعیل زند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های آمادگی جسمانی بانوان المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم به همت انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم و با شرکت بانوان ورزشکار از ارگان‌های مختلف استان قم برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌ها شاهد استقبال کم‌نظیر بانوان از دستگاه‌های مختلف استانی علاقمند به آمادگی جسمانی بودیم و نسبت به دوره‌های قبل، استقبال بیشتری در این دوره به عمل آمده بود.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در امر برگزاری این دوره از مسابقات، بانوان ورزشکار شرکت‌کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی زیر 30 سال، 31 تا 35 سال، 36 تا 40 سال و بالای 40 سال رقابتی نزدیک برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌های المپیاد ورزشی کارکنان دولت با یکدیگر داشتند.

زند در ادامه به برترین‌های رده‌های سنی مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در رده سنی زیر 30 سال این پیکارها اکرم نریمان از تیم دانشگاه علوم پزشکی بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی بانوان قم شد، در حالی که در این رده سنی سمیرا رضایی از اداره کل امور مالیاتی دوم شد و حمیده محمدی از سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان سوم رسید.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی 31 تا 35 سال سمیرا عزیزی از دانشگاه علوم پزشکی بهترین عملکرد را در مقایسه با دیگر شرکت‌کنندگان داشت و بدین ترتیب به مقام قهرمانی دست یافت، این در حالی است که در این رده سنی لیلا نوری از اداره کل امور مالیاتی نایب قهرمان شد و عنوان سوم به زهره فلاح از اداره کل ورزش و جوانان رسید.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم ابراز کرد: در رشته آمادگی جسمانی بانوان و در رده سنی 36 تا 40 سال نفر اول مریم ملکی از مخابرات بود، عنوان دوم را نرگس مددیان از دانشگاه علوم پزشکی به دست آورد و مقام سوم به اشرف علی‌حسینی از مخابرات رسید، ضمن اینکه در رده سنی بالای 40 سال فریده نظریان از بهزیستی اول و معصومه مقدسی از دانشگاه علوم پزشکی دوم شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول