اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پذیرفته‌شدگان المپیاد علمی در آمل

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای 455 دانش‌آموز برگزیده در دومین المپیاد دانش‌آموزی کشور در آمل خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پذیرفته‌شدگان المپیاد علمی در آمل

محمدعلی امیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه 126 هزار مسافر نوروزی در مدارس مازندران اسکان یافتند، اظهار داشت: مسافران فرهنگی نوروزی در سه هزار و 710 کلاس درس، اردوگاه، دانشگاه فرهنگیان و مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی مازندران که از قبل پیش‌بینی شده بود، اقامت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: مسافران در چهار رده اقامتی اسکان داده شدند که بخش ویژه اسکان شامل مجتمع‌ها، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌های فرهنگی و ورزشی است.

امیری با اعلام اینکه خدمات‌رسانی مدارس ما برای اسکان مسافران درجه‌بندی شده است، تصریح کرد: مدارس درجه یک دارای یخچال، تلویزیون، آشپزخانه، حمام و خدمات اولیه اسکان است.

این مسئول ادامه داد: مدارس گروه "ب" آموزش و پرورش دارای خدمات عمومی است و گروه "ج" در حالت ضروری مورد استفاده مسافران قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به سرریز مسافر نوروزی در غرب استان اشاره کرد و گفت: به لحاظ حجم مسافر در غرب مازندران فضاهایی مانند نمازخانه و راهروها با نصب چادر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام اراده ما جلب رضایت کامل همکاران فرهنگی در ایام نوروز است، بیان داشت: امسال نرخ پذیرش مسافران فرهنگی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش با 50 درصد تخفیف محاسبه شد.

امیری به طرح اعتکاف علمی در ایام نوروز ویژه پشت کنکوری‌ها اشاره کرد و گفت: امسال در ایام تعطیلات نوروز مدارس پیش دانشگاهی و مراکز علمی ما طرح اعتکاف علمی را برگزار کردند که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی افزود: در ایام نوروز برای حمایت و تقویت علمی 455 دانش‌آموز پذیرش شده مرحله دوم المپیاد علمی به صورت متمرکز کلاس‌هایی در آمل در حال برگزاری است که از اساتید کشوری و دارندگان مدال‌های جهانی استفاده شده است.

انتهای پیام/86006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول