اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان خبر داد

افزایش شمار ورزشکاران حاضر در المپیادهای ورزش محله در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان از افزایش شمار ورزشکاران حاضر در المپیادهای خانه‌های ورزش محله در سمنان خبر داد.

افزایش شمار ورزشکاران حاضر در المپیادهای ورزش محله در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی ظهر امروز در آیین پایان کار المپیاد خانه‌های ورزش محله و معرفی برترین‌ها در سمنان که با حضور مسئولان و ورزشکاران در سالن شهید مدنی شهرداری سمنان برگزار شد، با ابراز خوشحالی از استقبال مردم از المپیادهای خانه‌های ورزش محله اظهار داشت: 18 خانه ورزش محله در شهر سمنان ایجاد شده که برخی به صورت مستقل و برخی وابسته به مساجد و پایگاه‌های بسیج هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری سمنان به دنبال ورزش قهرمانی نیست و سیاست ما نیز فراهم کردن زمینه حضور شهروندان در ورزش همگانی است.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: با ایجاد خانه‌های ورزش محله، دسترسی بیشتر شهروندان به فضاهای ورزشی امکان‏پذیر شده و خوشحال هستیم که بگوییم بانوان در این بین بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در نخستین المپیاد خانه‌های ورزش محله شاهد حضور 300 ورزشکار بودیم که این تعداد در المپیاد دوم به 600 نفر و در سومین المپیاد به 800 نفر افزایش یافت.

به گفته بهرامی، ورزش‌های انتخاب شده برای این المپیاد هم متنوع و بیشتر شامل ورزش‌های همگانی بود و این المپیاد در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، دوچرخه‏سواری، آمادگی جسمانی، فوتبال دستی و والیبال برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان، ویژگی المپیاد سوم را حضور همه اقشار و رده‌های سنی در آن عنوان کرد و افزود: در این المپیاد، ورزشکار 67 ساله و 10 ساله داشتیم و این نشانگر این موضوع است که ورزش منحصر به قشر خاصی نیست.

بهرامی با ابراز خوشحالی از نام‌گذاری این رویداد به نام یک شهید اظهار داشت: شهید شاطری سرداری ناشناخته و گمنام برای مردم استان و کشور است و باید در زمینه معرفی شهدا به جامعه گام‌های بلندتری برداریم.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول