اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

نقش رسانه‌ در تحقق حماسه سیاسی بی‌بدیل است

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: رسانه‌ها با آگاهسازی و قلم زدن می‌توانند با ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه به خلق حماسه سیاسی کمک کنند.

نقش رسانه‌ در تحقق حماسه سیاسی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در نخستین جلسه معاونین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه امسال بزرگترین معروف سیاسی حضور در انتخابات است اظهار داشت: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه خود می‌دانیم که با تمام توان حماسه سیاسی را در سال 92 رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره حماسه‌آفرین هستند، ادامه داد: مردم در طول 34 سال گذشته در عرصه‌های سخت حماسه‌آفرینی کردند و ما مسئولین نباید از قافله مردم عقب بمانیم و همیشه پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه ما دست‌اندرکاران انتخابات از روز اول تا پایان آن در راستای حماسه سیاسی باید حرکت کنیم افزود: باید با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه‌ها و بکارگیری افراد توانمند و صاحب نظر هدفگذاری کنیم که بتوانیم با خلق حماسه برنامه‌های دشمن را خنثی کنیم.  

وی اضافه کرد: ظرفیت روحانیون، دانشگاهیان و سخنرانان ما را در حماسه‌‌‌آفرینی و آمادگی جامعه برای حضور گسترده کمک می‌کند و در این راستا باید از ظرفیت دانش‌آموزان و معلمان و از سوی دیگر سپاه و بسیج برای ارائه اهداف حماسه سیاسی بهره گرفت.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود و یا از شور و نشاط خوبی برخوردار نباشد، بیان کرد: با تقویت حماسه سیاسی می توان این توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی ادامه داد: باید همه دست‌اندرکاران تلاش کنند که شور و نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد شود و در بین همه اقشار مردم آگاه‌سازی را انجام دهیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: از مباحث سست‌کننده، خسته و ناامیدکننده باید دوری کنیم.

وی ابراز داشت: در کشور اسلامی داشته‌های زیادی داریم که همه دستاوردهای انقلاب اسلامی و در راستای نشاط اجتماعی تلاش بیشتری شود. 

قاسمی‌فرزاد به نقش رسانه‌ها در ایجاد آگاه‌سازی و شور و نشاط انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در بیان دستاوردهای نظام به مردم دارند و می‌توانند با قلم و بیان خود مردم را تشویق و ترغیب به شرکت در انتخابات کنند. 

وی در بخش دگری از سخنان خود به حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمن انواع تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه را با هدف براندازی نظام اعمال کرده اما نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی اضافه کرد: حماسه اقتصادی با دوری از اسراف و مصرف بی‌رویه محقق می‌شود تا بتوانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار همدان ادامه داد: نقش بازار در عبور از این وضعیت موثر است و در این شرایط نباید هر کس به فکر منافع خود باشد چون این موضوع به بازار آسیب می‌رساند.

وی در پایان گفت: با بصیرت، بینش عمیق، هماهنگی و پشت سر ولایت حرکت کردن می‌توانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم و از آن عبور کنیم.

انتهای پیام/89019/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول