اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور صنعتگران نفت مستقر در منطقه ویژه پارس انجام شد

خلق حماسه همدلی و ایثار در نخستین روزهای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس گفت: با حضور صنعتگران نفت مستقر در منطقه ویژه پارس و امدادرسانی به زلزله‌زدگان، حماسه همدلی و ایثار در نخستین روزهای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خلق شد.

خلق حماسه همدلی و ایثار در نخستین روزهای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی مقاتلی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه با تسلیت کشته شدن جمعی از مردم شهرستان دشتی اظهار داشت: تیم‌های امدادی و عملیاتی منطقه ویژه پارس، امروز با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان(فرمانداری عسلویه) و استقرار در روستای درویشی، عملیات آواربرداری و خاکبرداری در نقاط زلزله‌زده این روستا را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی این سازمان متشکل از بیش از 60 نفر از متخصصان، مهندسان و کارشناسان مدیریت خدمات شهری و پارس شمالی در روستای درویشی شهرستان دشتی مستقر شده‌اند و هم‌اکنون مشغول عملیات آواربرداری و خاکبرداری از این روستای زلزله‌ده در استان بوشهر هستند.

مدیرخدمات شهری منطقه ویژه پارس در ارتباط با شیوه خدمت‌ر‌سانی گفت: با دستور مدیرعامل منطقه ویژه پارس، فرماندار عسلویه و راهبری کمیته بحران منطقه ماشین‌ا‌لات و خودروهای سنگین شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در پایتخت انرژی کشور به همراه امکانات شهرداری‌های کنگان، نخل تقی و عسلویه برای تسریع در عملیات خاکبرداری نقاط زلزله‌ز‌ده شهرستان دشتی اعزام شده‌اند.

مقاتلی اذعان داشت: تمامی فعالیت‌ها در چارچوب ضوابط ستاد بحران استان و با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی بخش‌های زلزله‌زده در حال انجام است و روستای درویشی این شهرستان به عنوان یکی از نقاطی که به شدت آسیب‌دیده هم‌اکنون توسط متخصصان و مهندسان صنعت نفت با همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه(شهرداری‌های نخل تقی و عسلویه) در حال خاکبرداری است که با توجه به سرعت عمل کار امید می‌رود عملیات خاکبرداری در این منطقه به ‌زودی به اتمام برسد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول