اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

طرح کشت و صنعت طارم باید در 2 نقطه اجرا شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به طرح سرمایه‏گذاری کشت و صنعت طارم گفت: طرح کشت و صنعت طارم باید در 2 نقطه اجرا شود.

طرح کشت و صنعت طارم باید در 2 نقطه اجرا شود

محمدرضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از همه ظرفیت‏ها برای توسعه کشاورزی شهرستان طارم استفاده می‏کنیم.

وی اهمیت سرمایه‏گذاری در کشاورزی شهرستان طارم را بالا عنوان کرد و افزود: ظرفیت کشاورزی طارم با ورود سرمایه‏گذاران به شکوفایی خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان استفاده از ظرفیت‏های کشاورزی طارم را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: طرح ارائه شده برای کشت و صنعت طارم با دقت بررسی می‏شود.

وی به سرمایه‏گذار طرح کشت و صنعت طارم اشاره کرد و گفت: طرح کشت و صنعت طارم به سازمان جهاد کشاورزی ارائه شده که نیازمند بررسی دقیق کارشناسی است.

* این طرح دارای بخش‏های مختلف صنعتی و کشاورزی است

نهاوندی‏پور در پاسخ به جزئیات طرح ارائه شده برای سرمایه گذاری در طارم گفت: این طرح سال گذشته ارائه شده و دارای بخش‏های مختلف صنعتی و کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان طرح پیشنهادی را دارای اشکالاتی در اجرا عنوان کرد و افزود: برای روشن شدن ابعاد مختلف اجرایی طرح باید بررسی بیشتری صورت گیرد.

وی بررسی دقیق کاشناسی برای اجرای بخش‏های مختلف طرح پیشنهادی را لازم دانست و ادامه داد: طرح پیشنهادی فعلی نیازمند زمین‏های مختلف در نقاط زیادی است.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه این طرح باید مورد بازنگری قرار گیرد، یادآور شد: طرح پیشنهادی باید حداکثر در دو نقطه به مرحله اجرا درآید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به طرح پیشنهادی سرمایه‏گذار برای پرورش ماهی سردآبی و گرم‌آبی به صورت همزمان، گفت: پرورش ماهی سرد آبی و گرم آبی باید در دو درجه گرمایی متفاوت صورت گیرد.

* طرح‏های سرمایه‏گذاری را به هر شکل ممکن در استان جذب خواهیم کرد

وی ظرفیت طارم برای توسعه کشاورزی را بالا عنوان کرد و گفت: با مطالعه مناسب کارشناسان طرح‏های سرمایه‏گذاری را به هر شکل ممکن در استان جذب خواهیم کرد.

نهاوندی‏پور استفاده از ظرفیت‏های موجود را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت‏های موجود برای توسعه طارم در کنار جذب سرمایه‏گذار ضروری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همدلی و همبستگی مسئولین و مردم طارم برای توسعه این شهرستان را ضروری عنوان کرد و گفت: باید نسبت به توسعه طارم اهتمام بیشتری داشت.

وی پرورش اسب را از جمله بخش‏های طرح کشت و صنعت طارم برشمرد و ادامه داد: اجرای مختلف بخش‏های طرح باید توسط مسئولین و کارشناسان سازمان بررسی شود.

نهاوندی‏پور تلاش‏های صورت گرفته برای توسعه کشاورزی طارم را بالا عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بهره لازم از ظرفیت‏های موجود نشده است.

انتهای پیام/73002/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول