اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

طرح استان شدن ورامین را من دادم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد تشکیل استانی به مرکزیت ورامین گفت: زمانی که وزیر کشور شدم طرح استان شدن این مناطق را دادم.

طرح استان شدن ورامین را من دادم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی‌ پور‌محمدی ساعاتی پیش که برای سخنرانی در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) به ورامین سفر کرده بود پس از پایان سخنرانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر تشکیل استان خرداد در جنوب شرقی تهران با مرکزیت شهرستان ورامین گفت: این مطالبه به حق مردم، نماینده ولی‌فقیه در این منطقه و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی است.

پور‌محمدی تصریح کرد: باید مطالعه جدی شود و ظرفیت‌سنجی صورت گیرد، مجلس هم تصویب نماید و دولت اجرا کند.

وی عنوان کرد: دولت باید این موضوع را با جدیت دنبال نماید، اگر ما مسئول دولت شدیم حتماً این طرح را اجرا می‌کنیم، چون نظر من این است که اطراف تهران باید استان‌های مستقلی تشکیل شود و از تهران جدا گردند، زمانی که وزیر کشور شدم طرح استان شدن این مناطق را دادم.

وزیر سابق کشور و یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو افزود: البته این منوط به این مساله است که طرح تهران را چگونه ببینیم و البته به صلاح خود تهران است که این منطقه استان مستقل شود.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول