اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار هرمزگان:

کنگره بین‌المللی امام سجاد در بندرعباس برگزار می شود

مشاورعالی استاندار هرمزگان از برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در آذر ماه سال‌جاری با حضور اندیشمندان و صاحبنظران جهان اسلام در بندرعباس خبر داد.

کنگره بین‌المللی امام سجاد در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علی علامه‌زاده اظهار داشت: سال گذشته با حمایت و هدایت استاندار بیش از 18 رخداد مهم فرهنگی و سیاسی در این استان رقم خورد.

وی افزود: دومین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین، علی بن الحسین (ع) سال گذشته با شرکت محققین شیعه و سنی داخلی و خارجی برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن، طی توافقنامه ای این همایش به کنگره ارتقاء یافت.

مشاور عالی استاندار هرمزگان، برگزاری جشنواره‌های سرود رضوی روستاهای کشور در روستای کردر شهرستان میناب، خلیج فارس، جشن‌های زیر سایه خورشید، اعزام کاروان پیاده از هرمزگان به مشهد مقدس، همایش 520 نفری سفیران (أعضای کانون‌های مساجد) در مشهد، اعتکاف علمی، همایش‌های بین المللی امام سجاد (ع)، وحدت و بیداری اسلامی و کریمه اهل بیت (ع) را از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی سال 91 در هرمزگان ذکر کرد.

وی سفر سفیران خارجه کشورهای چین، ژاپن، هند، ایتالیا، فنلاند، افغانستان، شرکت در چهارمین اجلاس همکاری های ایران و عمان در تهران، راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در هرمزگان و کنفرانس خلیج فارس به عنوان رخدادهای سیاسی در سال گذشته این استان یاد کرد.

جانشین استاندار هرمزگان ادامه داد: با برگزاری این همایش‌ها، نشست، سفرها، ارائه مقاله و سخنرانی، جایگاه توان مندی و استعدادهای موجود و نهفته استان هرمزگان در سطح بین المللی بیشتر معرفی و شناخته شد.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری نیز این رویه با برگزاری همایش بین المللی خلیج فارس در اردیبهشت ماه در استان هرمزگان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2310/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول