اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان‌:

اولویت منابع طبیعی زنجان پیگیری اجرای طرح کاداستر است

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان پیگیری اجرای طرح کاداستر اراضی را برنامه اولویت‌دار منابع طبیعی استان اعلام کرد.

اولویت منابع طبیعی زنجان پیگیری اجرای طرح کاداستر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن اسکندری که در نخستین نشست شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی سخن می‌گفت، پیگیری اجرای طرح کاداستر اراضی و نصب GIS را جزو برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل در سال جدید عنوان کرد و افزود: امسال بحث حفاظت اراضی و نیز تجهیز یگان حفاظت به تجهیزات و ادوات ضروری را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با وجود کاستی‌هایی که در سال قبل با آن مواجه شدیم اما در سایه ابتکار و تلاش‌های کارکنان برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری جشن ییلاق‌ها در منطقه ماهنشان، جلب مشارکت عمومی و تدوین برنامه‌ها، مشارکت مردمی در حفاظت اراضی و تحول اداری، نظام پیشنهادها و آراستگی و توانمندسازی جوامع محلی اجرا شد.

به گفته مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تداوم اجرای طرح کاداستر اراضی در سال جدید، رفع اختلافات موجود با دستگاه‌های ذی‌نفع در بحث مالکیت از جمله اوقاف، ثبت اسناد، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.

وی اجرای طرح تبدیل اراضی کم‌بازده با مشارکت مدیران جهاد کشاورزی را در شهرستان‌ها یادآور شد و لزوم همکاری ادارات شهرستان‌ها را در این رابطه مهم دانست.

اسکندری با تاکید بر ارزیابی و نظرسنجی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: برای پیشبرد برنامه‌ها در شهرستان‌ها سعی خواهیم کرد دیدارهای چهره به چهره داشته باشیم تا به نوعی قوت قلبی بر روند فعالیت‌های آنها باشد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز چرا بر لزوم مدیریت جدی تاکید کرد و گفت: با توجه به مناسب بودن شرایط جوی و بارندگی کم احتمال اینکه مراتع استان دستخوش آسیب و تخریب جدی با چرای زودتر از موعد مقرر شود، وجود دارد.

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان توجه بیشتر یگان حفاظت این اداره کل را به موضوع چرا مهم دانست و خواستار توجه جدی در صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و مراتع شد.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول