اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان:

مهم‌ترین چالش منابع طبیعی عدم تعادل میان بهره‌برداری و احیا است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان دهگلان مهم‌ترین چالش پیش روی منابع طبیعی را عدم تعادل میان بهره‌برداری و احیا برشمرد.

مهم‌ترین چالش منابع طبیعی عدم تعادل میان بهره‌برداری و احیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، قاسم رمضانی در آخرین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دهگلان نقش این شورا را در ایجاد انسجام بین دستگاه‌های اجرایی بسیار تأثیرگذار دانست.

وی گفت: خوشبختانه این شورا توانست سیاست گذاری‌ها را در یک جهت هدایت کرده و زمینه برخورد مناسب با متجاوزین به اراضی ملی را فراهم کند.

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان مهم‌ترین چالش پیش روی منابع طبیعی را عدم تعادل میان بهره برداری و احیا برشمرد و خاطر نشان کرد: طرح‌های توسعه‌ای از قبیل شهرک‌سازی و جاده‌سازی نباید منجر به نابودی منابع ملی گردد.

وی ماموریت دستگاه قضایی را گسترده عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم کارهای دستگاه قضایی در زمینه حفظ و حراست از منابع ملی و مقابله با متجاوزین به این اراضی نیازمند کمک همه دستگاه‌ها و مردم شریف و طبیعت دوست شهرستان هستیم.

رمضانی وظایف اساسی اداره منابع طبیعی را حفظ و صیانت از جنگل‌ها و اراضی ملی و طبیعی برشمرد و افزود: همکاران ما در دستگاه قضا حامی برنامه‌ها و کارهای این اداره در راستای وظایفی که قانون بر عهده آنان قرار داده است هستند.

رمضانی اضافه کرد: درحال حاضر حدود 145 رای در خصوص پرونده‌های تشکیل شده در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شده و در اجرای احکام است.

انتهای پیام/79013/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول