اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

منابع طبیعی شریان حیاتی کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: منابع طبیعی شریان حیاتی کشور به شمار می‎رود.

منابع طبیعی شریان حیاتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی استان اظهار کرد: سه شاخص مهم برای هر مدیر در یک مجموعه مدیریتی لازم بوده که در مجموعه منابع طبیعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی، خدامحوری را از مهم‌ترین این شاخصه‌‌ها برشمرد و گفت: یک مدیر تنها باید برای کسب رضای الهی و با نیت خالص رفتار کند که این موضوع در اداره ‌کل منابع طبیعی چون با بیت‌المال در ارتباط است باید به نحو جدی مورد توجه قرار گیرد.

عنابستانی با بیان اینکه بیشتر مشکلات کشور ناشی از عدم مدیریت صحیح منابع است، افزود: در همین راستا مشکل مدیریتی هم بخشی‌نگری و جزیره‌ای فکر کردن است و این موضوع در استان باید از میان برود؛ برهمین اساس جامع‌نگری از دیگر شاخص‌های مهم یک مدیر به شمار می‎رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منابع طبیعی شریان حیاتی کشور است، تصریح کرد: باید به نحوی عمل کرد که با حفظ این شریان حیاتی بتوان استان را با سرعت بالایی به سمت جلو پیش برد.

عنابستانی افزود: این امر جز با جامع‌نگری و پرهیز از تفکرات بخشی محقق نمی‎شود.

وی، تحول‌گرایی را از دیگر شاخص‌های مهم یک مدیر برشمرد و اظهار کرد: روزمر‌گی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که گریبانگیر مدیران شده و باید تا می‌توان با ایجاد تحول و نوآوری از این روزمر‌گی دوری کرد.

عنابستانی خاطرنشان کرد: در مجموعه منابع طبیعی استان به شدت نیاز به تحول‌گرایی احساس می‎شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق منابع طبیعی استان، اظهار کرد: ابراهیمی از مدیران موفق، صادق و مخلص استان بود و در طول مدیریت خود خالصانه تلاش کرد.

عنابستانی خاطرنشان کرد: تودیع و معارفه‌ها امری طبیعی هستند و برای مدیرکل جدید نیز آروزی موفقیت داریم.

به گزارش فارس، در این مراسم از عطاءالله ابراهیمی مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان قدردانی و خسرو عبداللهی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/68004/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول