اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بویین زهرا تأکید کرد

پرهیز از انتخاب افراد زاویه‌دار با رهبری در انتخابات

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا گفت: در انتخابات آتی ریاست جمهوری باید از انتخاب افراد زاویه‌دار با رهبری و نظام و دارای مشکل و انحراف پرهیز کرد.

پرهیز از انتخاب افراد زاویه‌دار با رهبری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام علی مظفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار داشت: شخصیت و جایگاه حضرت زهرا (س) امروز الگویی تمام عیار از لحاظ اجتماعی، سیاسی و عبادی برای بانوان بوده و جامعه و به ویژه بانوان باید از ایشان الگوپذیری همیشگی داشته باشند.

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا افزود: برخلاف توصیه و سفارش‌های مؤکد پیامبر گرامی اسلام مبنی بر گرامیداشت خاندان مطهر ‌اهل بیت بلافاصله پس از رجعت ایشان آزار و اذیت دخت گرامیشان آغاز شد و حضرت زهرا (س) مورد آزار و شکنجه فراوان قرار گرفتند.

وی با اشاره به برگزاری مذاکرات نشست گروه 1+5با ایران در شهر آلماتی قزاقستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون هیچ‌گاه به کشور‌های غربی نه از طریق مذاکره و نه از راه‌های دیگر باج نداده است و طرف غربی همواره در پی فشار و ایجاد ارعاب بر خلاف تعهدات از پیش برشمرده خویش بوده است.

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا افزود: طرف‌های مذاکره‌ کننده غربی‌ به دنبال اخذ نامشروع امتیاز از ایران اسلامی در میدان‌های مذاکره بوده و تیم مذاکره کننده ایرانی تاکنون با هوشیاری بر حقوق مسلم ملت ایران در عرصه هسته‌ای تأکید داشته است.

مظفری با تأکید بر اینکه معیار‌های مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات باید اصل قرار گیرد، تصریح کرد: در انتخابات یازدهم ریاست‌ جمهوری مردم باید در انتخاب فرد اصلح تمام جدیت خویش را به کار بسته و طبق معیار‌های از پیش گفته شده رهبری عمل کنند.

وی تأکید کرد: باید از انتخاب افراد زاویه‌دار با رهبری و نظام و دارای مشکل و انحراف در انتخابات آتی جدا پرهیز کرد.

انتهای پیام‌/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول