اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مردم به کاندیداهای ولایی رأی دهند/ انتخابات شوراها مسئله‏ای سیاسی نیست

امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات باید به کاندیداهای ولایی رأی دهند، گفت: انتخابات شوراها مسئله‏ای سیاسی نیست و مردم باید به این امر توجه داشته باشند.

مردم به کاندیداهای ولایی رأی دهند/ انتخابات شوراها مسئله‏ای سیاسی نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: مردم باید دقت کنند تا به افرادی رأی دهند که به رهبری اعتقاد راسخ داشته و تسلیم محض ولایت باشد.

وی همچنین با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین ماه هشدار داد: فیروزکوه امسال شاهد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان‌دوره‏ای مجلس شورای اسلامی است؛ اما انتخابات شوراها به هیچ عنوان یک مسئله سیاسی نیست.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی باید به افرادی رأی دهند که دغدغه خدمت‏گزاری داشته و به شعارهای خود جامه عمل بپوشانند.

استیری تاکید کرد: مردم می‏توانند با حمایت‏های خود از افراد لایق و تشویق آنان به حضور در صحنه، کمک حال جامعه باشند و اگر احتمالاً این توانایی را در خود دیدند، باید وارد صحنه شده و این مسئولیت سنگین را به دوش بکشند.

مردم در کنار ولایت باشند، تمامی توطئه‏ها خنثی می‏شود

امام جمعه فیروزکوه با تسلیت سالروز شهادت ام‏‌الائمه حضرت فاطمه مرضیه(س) اظهار داشت: مظلومیت آن حضرت یکی از ابعاد تلخ تاریخ اسلام است و آن زمان، افراد عادی و خواص جامعه نتوانستند واقعیت‏ها را به خوبی تشخیص دهند.

استیری گفت: نشناختن امام حق و اطاعت نکردن از ولایت، همان مسائلی بود که افراد جامعه آن روز با بی‏بصیرتی مشکلات بعدی را برای دین خدا و خاندان رسول‏الله (ص) رقم زدند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: امروز پس از گذشت 1400 سال از آن دوران و 34 سال از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی، اگر ولایت را نشناختیم یا اگر شناختیم و تبعیت نکردیم و سخنان رهبری را فصل‏الخطاب ندانستیم، باید بدانیم که جامعه و نظام اسلامی دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

استیری خاطرنشان کرد: تجربه دوران پس از انقلاب ثابت کرده که هر زمان مردم در کنار ولایت و ولی‌فقیه خود باشند و تبعیت کنند، تمامی توطئه‏ها و دسیسه‏های شوم دشمنان به خودشان باز خواهد گشت.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول