اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

نتیجه انتخابات باید منطبق با ارزش‌های دینی باشد

امام جمعه میناب با بیان اینکه نتیجه و حاصل انتخابات باید منطبق با ارزش‌ها و مبانی دینی و انقلابی باشد، گفت: رئیس جمهور آینده باید عاقل و باهوش باشد.

نتیجه انتخابات باید منطبق با ارزش‌های دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبری انقلاب، اظهار داشت: حماسه سیاسی می‌بایست به زیباترین شکل ممکن در انتخابات خرداد ماه رقم بخورد و تا آن زمان نیز فرصتی باقی نمانده است.

وی افزود: علاوه بر حضور پرشور و چشمگیر آحاد واجدان شرایط، منتخب عرصه انتخابات نیز باید فردی باشد که منطبق با ارزش‌های اسلامی است.

امام جمعه میناب گفت: در انتخابات رئیس جمهوری و اعضا شوراهای اسلامی باید افرادی انتخاب شوند که باسواد، متقی، عاقل و مسیر حرکت آنها در خط انقلاب و ارزش‌های دینی باشد.

معتمدی‌فر عقل را مهم‌ترین شاخص هر فرد به ویژه مدیر عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور آینده باید عاقل و باهوش باشد.

وی همچنین با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر در راه بودن «فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه 88» گفت: کسانی که با شعار «محبوب‌تر از بهشتی، خدوم‌تر از رجایی» وارد انتخاب می‌شوند به دنبال خلق فتنه‌ای جدید هستند.

خطیب جمعه میناب با بیان این که رجایی و بهشتی در انقلاب نقشی بی مانند داشته و هر کدام در خدمات خود به جمهوری اسلامی یگانه هستند تصریح کرد: زمانی انتخابات حماسی می‌شود که دین در آن لحاظ شود.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود «حماسه اقتصادی» را مورد بحث قرار داد و بیان کرد: تا زمانی که فرهنگ کار و تلاش مولد در جامعه نهادینه نشود حماسه اقتصادی محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: صرف نقدینگی در چرخه تولید، کوتاه کردن سایه شوم بانک‌ها از سر پول مردم و هزینه کردن آن در مسیر تولید می‌تواند حماسه اقتصادی را رقم زند.

لزوم امداد رسانی به زلزله زدگان استان بوشهر، برنامه‌ریزی مناسب برای گرامیداشت ایام فاطمیه، توجه خانواده‌ها به سلامتی خود و فرزندان و برنامه‌ریزی مناسب و بهینه برای تحصیل فرزندان در مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر مباحثی بود که امام جمعه میناب در خطبه‌های نماز جمعه به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول