اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

انتخابات گام بزرگی برای تحقق اهداف دهه عدالت و پیشرفت است

امام جمعه ابرکوه، انتخابات پیش رو را گامی ارزنده برای تحقق اهداف دهه عدالت و پیشرفت ایران اسلامی ذکر کرد.

انتخابات گام بزرگی برای تحقق اهداف دهه عدالت و پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: کم کم فضای سیاسی کشور به سمت و سوی برگزاری حماسه بزرگ سیاسی و انتخابات مهم و تاثیرگذار کشور به پیش می‌رود به همین دلیل بر حسب ضرورت و اقتضا باید از این پس وارد بحث انتخابات شویم.

وی افزود: این انتخابات‌ها می‌تواند کشور را در عرصه سیاسی به جلو ببرد و برای مدیریت اجرایی کشور به مدت چهار سال ریل‌گذاری کند و گامی موثر را در ایجاد زمینه لازم برای تحقق هر چه بایسته‌تر اهداف دهه عدالت و پیشرفت بردارد.

* حضور آگاهانه مردم در انتخابات ادامه می‌یابد

حسینی یادآور شد: آنچه که ملت ما به لطف خدا و کوشش و حضور مسئولانه ملت در صحنه و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری درطی سه دهه گذشته شاهد بوده، برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، حماسی و موفق بوده است و در انتخابات امسال نیز همین حضور پرشور و آگاهانه صورت خواهد پذیرفت.

خطیب جمعه ابرکوه اظهار داشت: اعلام حضور قطعی و بعضا محتمل نامزدها که گروه‌های سیاسی مختلف را به تکاپو وا داشته تا تنور انتخابات را داغ کنند، نشان از مشروعیت و محبوبیت بالای نظام دارد.

* مدیریت کشور باید حرکتی رو به جلو داشته باشد

وی ادامه داد: امیدواریم نامزدها از هر طیف و جناحی که هستند در صورتی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند با رعایت اصول اخلاقی مجدانه از هر کاری که قانونا ممنوع است، اجتناب کنند.

حسینی تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید توجه کنند که مدیریت کشور، کار بسیار سنگین، بزرگ و پرمسئولیتی است که نیازمند به سابقه قوی مدیریت و توان بالای اجرایی و حسن تعامل و سلیقه کاری و رفتاری دارد و به فرموده مقام معظم رهبری، باید مدیریتی در جهت حرکت رو به جلو باشد.

* حماسه‌آفرینی ارتش ماندگار است

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: یاد و خاطره حماسه آفرینان ارتش را گرامی می‌داریم که از همان لحظه نخست پیروزی انقلاب با شوق و عشق و علاقه در جریان سیل پرخروش قیام و انقلاب ملت به فرمانبری از امام خود قرار گرفتند و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فراوانی کردند.

حسینی ادامه داد: گسستن از رژیم منفور پهلوی و ستم‌شاهی و پیوستن به صف بنیان مرصوص انقلاب و بیعت با امام برای در هم شکستن توطئه‌های دشمنان، حضور مستمر در عرصه‌های دفاع از میهن و مجد و شرف و خلق حماسه و ایثار، شاهد صدقی بر این ادعا است که ارتشیان توانستند بذر امید، آگاهی و بیداری را در دل‌های مستعد مردم بیفشانند.

* بنیاد مسکن صدقه جاریه امام راحل است

حسینی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام (ره) اظهار داشت: این مسئله، صدقه جاریه امام راحل در امر خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم به منظور زدودن غبار محرومیت از چهره روستاهای کشور است.

وی افزود: امیدواریم خدمتگزاران مردم با تهیه طرح ‌هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار و سنددار کردن املاک و خانه‌های روستاییان و اقدام به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی بتوانند خدماتی شایسته‌تر به روستاییان ارائه کنند تا فاصله‌ای بین امکانات زیستی شهر و روستا نباشد و انگیزه‌ای برای مهاجرت روستاییان به شهر به وجود نیاید.

* مرحوم یحیی‌زاده خدمتگزار صادق مردم بود

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام یحیی‌زاده، نماینده فقید تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی را نیز گرامی داشت و گفت: این سید جلیل‌القدر تمام کمالات اخلاقی و علمی، عملی، ساده‌زیستی و خیرخواهی و مردم دوستی را در خود داشت.

امام جمعه ابرکوه افزود: او در نهایت اخلاص و بی‌ادعایی در سنگر نمایندگی، خدمتگزاری صادق، پرتلاش و محبوب برای حوزه‌های انتخابیه خود بود.

انتهای پیام/2464/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول