اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زرند‌:

خلق حماسه سیاسی برای دشمنان شکننده است

‌فرمانده سپاه شهرستان زرند ‌گفت‌: نامگذاری سال 92 با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» همان قدر که برای دوستان انقلاب امیدبخش و نشاط‌آور است، برای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شکننده و ناامید کننده است.

خلق حماسه سیاسی برای دشمنان شکننده است

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار داشت: حماسه سیاسی به معنای بیداری و امحای کامل توطئه‌های سیاسی داخل و خارجی دشمنان و حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است.

وی بیان داشت: حماسه اقتصادی نیز به معنی شکست کامل توطئه‌های اقتصادی دشمن و تداوم کار، تلاش و رشد تولید ملی با اتکا به منابع داخلی و تمرکز بر الگوهای مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تبذیر است.

زمانی افزود‌: نامگذاری سال 92 با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» همان قدر که برای دوستان انقلاب امیدبخش و نشاط‌آور است، برای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شکننده و ناامید کننده است.

وی تصریح کرد: این اقدام مدبرّانه موجب‌ اقتدار و عزم راسخِ ملت بزرگ ایران را در مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن فراهم کرده و بر وحدت کلمه و همدلی ملت سلحشور ایران می‌افزاید.

زمانی عنوان کرد: دستاوردهای پیام ولی‌امر مسلمین جهان‌، هوشمندی و درایت پیش‌دستانه ایشان توطئه‌های داخلی و خارجی دشمن را بی‌اثر و رؤیاهای کج‌اندیشان داخلی و تشنگان سراب قدرت را نقش بر آب ساخت.

فرمانده سپاه زرند گفت: سخنان رهبری برتری نظام مردم‌سالاری دینی را در مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی در مقابل نظام‌های لیبرال و سکولار ثابت و موجب بی‌اثر کردن تحریم‌ها و دلگرمی ملت‌های مسلمان می‌شود.

زمانی ابراز داشت: اقتدار سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات 1+5، موجب تغییر رویکرد فرهنگی در مناسبات بین‌المللی از انفعال به پیشتازی و افزایش قدرت رقابت‌پذیری جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و اقتصادی جهانی می‌شود.

وی افزود: این اقتدار خط قرمز ملت هوشیار ایران را در رؤیارویی با هر نوع جریان سیاسی در برابر توطئه‌های خارجی مشخص و بر درخشش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه معادلات سیاسی جهان افزوده و ریشه هر نوع فتنه خارجی و داخلی را قبل از جوانه زدن بر پیکره نظام خواهد خشکاند.

زمانی بیان داشت: از همه مهم‌تر موجبات حیرت و نا‌امیدی دشمن در طراحی توطئه‌های جدید علیه جمهوری اسلامی و امیدبخشی و شور و نشاط ملت بزرگ ایران را در عرصه معادلات سیاسی داخلی و خارجی فراهم می‌آورد.

وی از دیگر دستاوردهای پیام رهبر معظم انقلاب را در عرصه داخلی، بسیج عمومی تمام دستگاه‌های اجرایی همراه با مردم و تحقق این دو حماسه، تحکیم سبک زندگی اسلامی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفته‌، ارتقای کیفیت تولید و افزایش بهره‌وری سرمایه‌های مادی و انسانی‌، توسعه و ایجاد فرهنگ کار حداکثری و مصرف بهره‌ورانه و در حد نیاز دانست.

زمانی افزود: رمز شکوفایی اقتصاد نظام اسلامی‌، مشروعیت مردمی و امنیت همه جانبه و کارآمدی نظام در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی است که موجب تقویت و تحکیم امنیت فضای کسب و کار و تحکیم همه جانبه بنیان‌های توسعه و پیشرفت کشور در راستای رشد تولید ملی می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر برکات این نامگذاری در سال 92 با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای‌های اسلامی، حضور آگاهانه و ده‌ها میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی است که حماسه حضور بی‌سابقه آنها در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را تکمیل‌ می‌سازد.

زمانی ابراز داشت: با این نامگذاری هوشمندانه هر جریان سیاسی که بخواهد بر وحدت کلمه مردم در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خللی وارد کند، مطرود ملت سلحشور ایران و محکوم به همکاری با دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی‌ با بیان اینکه راهکارهای تحقق عملی حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه باید تبیین و تشریح شود‌ بر ضرورت تقویت همبستگی داخلی به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان تاکید کرد و گفت: تمام نهادها، گروه‌ها و صاحب‌نظران باید در این مسیر تلاش کنند و با وحدت و همدلی بر منویات رهبر معظم انقلاب‌ جامه عمل بپوشانند.

فرمانده سپاه ناحیه زرند‌ با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال موجب عزت کشور و ذلت دشمن است، عنوان کرد: حماسه سیاسی و اقتصادی نیاز امروز کشور است که دشمن را زمین‌گیر می‌کند و اقتدار ملی را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورد.

زمانی بیان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی از بصیرت، شجاعت و موقع‌شناسی ملت ایران در خلق حماسه باشکوه 22 بهمن تشکر کردند، ان‌شاءالله ملت ایران در سال جدید نیز حماسه‌آفرینان عرصه سیاست و اقتصاد باشند و شاهد رضایتمندی ایشان از خلق حماسه دیگر ملت در سال 92 باشیم‌.

وی با بیان اینکه پیام نوروزی رهبری راهگشای مشکلات کشور است، تصریح کرد: مسئولان باید رهنمودها و پیام رهبری را نصب‌العین خود قرار داده و به عنوان یک دستورالعمل و راهبرد عملی تلقی کنند.

زمانی خاطر نشان کرد: در این سال توان مردم و به ویژه مدیران و کارکنان دولت در همه رده‌ها باید صرف تلاش و جدیت در زمینه تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و ادامه راه طی ‌شده سال گذشته باشد.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول