اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

ملت ایران آماده خلق حماسه سیاسی است

امام جمعه شهربابک گفت: ملت ایران آماده خلق یک حماسه سیاسی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی است.

ملت ایران آماده خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در نماز جمعه این هفته شهربابک با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به بیان زندگی سراسر نور آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) با وجود مشکلات فراوان و مشغله‌های اجتماعی متفاوت قهرمانانه وارد صحنه می‌شدند و از حق و عدالت دفاع می‌کردند.

وی افزود: با وجود حضور در میدان‌های جنگ و خدمت‌رسانی به مجروحان در زمان پیامبر (ص) بعد از ارتحال پدر بزرگوارش برای اثبات امامت امیر‌المؤمنین علی (ع) به عنوان اصل اساسی دین اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرد.

منتظری یکی از مبارزات سیاسی حضرت فاطمه (س) را افشای فتنه‌های منحرفان دانست و گفت: حضرت فاطمه (س) ‌می‌فرمودند، مخالفان حضرت علی(ع) از قاطعیت و عدالت ایشان وحشت داشتند و می‌دانستند با حضور حضرت علی (ع) نمی‌توانند به اهداف شخصی و نفسانی خودشان برسند.

وی ملت ایران را آماده خلق یک حماسه سیاسی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی دانست و افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در راستای قانون و انتخاب فردی اصلح و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین گزینه‌های خلق یک حماسه سیاسی است.

 خطیب جمعه شهربابک مسئولیت ریاست جمهوری را بسیار مهم دانست و خاطر‌ نشان کرد: کسانی که سابقه و توانمندی بالایی دارند خود را در معرض آرای مردم در موضوع ریاست جمهوری قرار دهند.

وی رئیس جمهور آینده را کسی دانست که نقاط قوت همه ‌رؤسای جمهور گذشته را داشته و از نقاط ضعف بر حذر باشد.

منتظری عنوان کرد: برخی امروز برای ریاست جمهوری اعلام آمادگی می‌کنند که طی سال‌های گذشته نه تنها با رهبری و ولایت همراهی نکردند، بلکه با سکوتشان در جریان فتنه و حتی اظهار بعضی از مواضع دشمن پسندانه سابقه خود را مخدوش کردند و ملت ایران نیز به چنین افرادی رأی نمی‌دهد.

امام جمعه شهربابک پیشرفت‌های هسته‌ای را مورد تجلیل قرار داد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نمی‌توان به مذاکرات با غربی‌ها خوشبین بود، دستاورد جدید هسته‌ای در هفته گذشته مشت محکمی بر ‌دهان آمریکا و متحدانش بود.

انتهای پیام/80023/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول