اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس قائمشهر در مجلس:

خلق حماسه سیاسی در انتخابات منجر به حماسه اقتصادی می‌شود

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کنیم تا با خلق حماسه سیاسی،این حماسه به حماسه اقتصادی منجر شود.

خلق حماسه سیاسی در انتخابات منجر به حماسه اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور صبح امروز در جمع اعضای هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری قائمشهر، با اشاره به مسئولیت مهم و خطیر اعضا برای برگزاری انتخابات شهر و روستا اظهار داشت: باید با سعه صدر و دقت بیشتر برای برگزاری بهترین انتخابات آماده شویم.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران با تاکید بر حفظ امانت و آبروداری ابراز داشت: ایران کشوری بر مبنای دموکراسی اسلامی است؛ همین که انتخابات را مردم اجرا می‌کنند به این معنا است که مردم اعتماد دارند که برگزارکننده خودشان هستند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ بیان کرد: اتفاقاتی در کشور اتفاق افتاد که نیاز به دقت بیشتری داشت به همین علت هیئت معتمدان اجرایی باید دقت بسیاری داشته باشند و در هر کاری خدا و قانون را لحاظ کنند.

بر اساس این گزارش دیگر نماینده این حوزه‌های انتخاباتی نیز در این جلسه انتخابات را یکی از مهم‌ترین محصولات این نظام اسلامی خواند و افزود: در این نظام مقدس بعد از دین تکیه مسئولان نظام بر مردم است.

سیدهادی حسینی تصریح کرد: دشمنان ایران سال‌ها در تلاش هستند تا با خسته کردن مردم ، آن‌ها را از صحنه خارج کنند؛ پس این نظام تا زمانی استوار است که رکن مردمی بودنش پابرجا باشد.

وی با اشاره به جنگ‌های حاضر در مرزهای کشورمان اذعان داشت: دشمن تحریم‌ها، جنگ‌ها و مشکلات زیادی را در مرزهای کشور ایجاد کرد.

حسینی این انتخابات را امتحان بزرگی اعلام کرد و ادامه داد: ما ملت کشوری اسلامی و پایبند به حاکمان هستیم و دست از دین و کشور خود بر نمی‌داریم.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول