اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت تبلیغی روابط عمومی‌ها برای تحقق حماسه سیاسی

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، استفاده از ظرفیت تبلیغی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان را در جهت تحقق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد سال جاری مورد تاکید قرار داد.

استفاده از ظرفیت تبلیغی روابط عمومی‌ها برای تحقق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد آهنگری امشب در جلسه ستاد انتخابات استان، با اشاره به برگزاری جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی در خصوص انتخابات، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که از تمام ظرفیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف، در زمینه اطلاع‌رسانی، تبیین ابعاد حماسه سیاسی و جلب مشارکت پرشور مردم در انتخابات، بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: آنچه از برگزاری این جلسات انتظار می رود استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی برای غنی‌سازی خروجی نشست‌های مشترک است.

آهنگری از برگزاری برنامه‌های فرهنگی مرتبط با انتخابات در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری مرتبط با حماسه سیاسی، با تعامل نهادها و دستگاه‌های فرهنگی، از برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات در آستانه برگزاری انتخابات خواهد بود.

آهنگری با اشاره به طراحی و تدوین نرم‌افزار انتخابات، تصریح کرد: به منظور ارایه مستندات مربوط به مراحل مختلف برگزاری انتخابات پیش رو در این نرم‌افزار، ارایه تقویم زمان‌بندی انتخابات توسط کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات و تعامل هر یک از این کمیته‌ها با کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ضروری است. 

انتهای پیام/60002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول