اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در قائمشهر انتخاب شدند

با حضور 28 عضو هیئت معتمدان، هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات در قائمشهر انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در قائمشهر انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر، صبح امروز 13 نفر از اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات شهر قائمشهر با حضور فرماندار، دو نماینده مجلس این حوزه انتخاباتی، امام جمعه قائمشهر و 28 عضو هیئت معتمدان این دوره از انتخابات به ترتیب با أخذ بیشترین آرا انتخاب شدند.

فرماندار قائمشهر در این جلسه، انتخابات را امری بزرگ و سرنوشت‌ساز دانست و افزود: دشمن لحظه‌ای از رصد کردن این شرایط حساس دست بر نمی‌دارد و با همه وجود، رکن مردمی بودن این نظام را هدف قرار داده است.

علی پیرفلک افزود: نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران آزادترین انتخابات دنیا را دارد و هیچ کشوری در دنیا انتخاباتی قانونمند، عادلانه و مبتنی بر آرای مردم همچون ایران ندارد چراکه قدرت در این کشورها یا موروثی یا همچون آمریکا با دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه نوبت‌بندی شده است.

وی با بیان این‌که ملت ایران علت دشمنی‌ها را می‌داند، تصریح کرد: نظام اسلامی زور و زر نمی‌پذیرد و تنها حاکمیت خدا را بر زمین قبول دارد که همین موضوع مورد قبول مستکبران دنیا نیست.

پیرفلک ادامه داد: در این مرحله از انتخابات از 24 فروردین پیش ثبت‌نام و 26 فروردین ثبت‌نام نهایی کاندیداها آغاز می‌شود که پیش ثبت‌نام شورای شهر در دفاتر پیشخوان دولت و شورای روستا هم در مراکز آی سی ‌تی روستایی انجام می‌شود.

وی تعداد دفاتر پیشخوان دولت را در قائمشهر 27 دفتر اعلام کرد و افزود: اطلاع‌رسانی برای پیش ثبت‌نام توسط این دفاتر انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: بعد از اتمام مرحله پیش ثبت‌نام، داوطلبان با در دست داشتن کد رهگیری و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام، برای ثبت‌نام نهایی به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در قائمشهر 200 داوطلب شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/86008/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول