اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

منابع و مصارف لایحه بودجه سال 92 همخوانی ندارد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس به بررسی لایحه بودجه سال 92 کشور اشاره کرد و گفت: منابع و مصارف لایحه بودجه همخوانی ندارد.

منابع و مصارف لایحه بودجه سال 92 همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج ندیمی ظهر امروز در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان اظهار کرد: لایحه بودجه سال 92 دارای موارد مشکوکی است و منابع و مصارف آن باهم تراز نیست.

وی با بیان اینکه نمایندگان حق داشتند به لایحه بودجه رای مخالف دهند، افزود: بنده از جمله نمایندگانی هستم که به مصلحت لایحه بودجه رای موافق دادم.

ندیمی بر تنظیم لایحه بودجه طبق مبانی علمی تاکید کرد و گفت: مسئولان خودشان ارقامی که در لایحه بودجه اعلام می‌کنند، را قبول ندارند.

*هیئت‌های نظارت عدالت را رعایت کنند

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان در ادامه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را مصداق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری به صورت ملی و انتخابات شوراها در سطح محلی برگزار می‌شود.

وی هیئت‌های نظارت بر انتخابات را معتمدان مردم خواند و بیان کرد: اعضای هیئت‌های نظارت باید عدالت را رعایت کنند.

ندیمی اضافه کرد: امید داریم مردم به افرادی در شوراها رای دهند که دید ملی و جهانی داشته باشند و بتوانند تولید درآمد کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس میزان را رای ملت اعلام کرد و یادآور شد: در برابر قانون و ولایت نباید حرفی داشته باشیم و این نگاه اعتقادی ما است.

وی شورا را ادامه پارلمان ملی توصیف کرد و افزود: شوراها مواردی که نماینده را درگیر مسایل محلی می‌کند باید وارد عمل شوند.

ندیمی با تاکید براینکه شوراها باید متمم مجلس باشند، اظهار کرد: مردم فارغ از اسم‌ها و قومیت‌ها باید به کاندیداها رای دهند.

*نمی‌گذاریم مداخله اشخاص به جریان‌های انتخاباتی افراد تبدیل شود

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان به قضاوت جهانی و ملی در انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: نمی‌گذاریم مداخله اشخاص در انتخابات شوراها به جریان‌های انتخاباتی افراد تبدیل شود.

وی همچنین تحریم‌ها را مانعی در مقابل انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته از تمام مشکلات عبور کند و عبور از تحریم‌ها نیز امکانپذیر است.

انتهای پیام/84001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول