اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمیدرضا فولادگر عنوان کرد

حفظ استقلال صندوق فولاد کشور با اجرای صحیح بند 59 قانون بودجه

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بند 59 قانون بودجه کشور باید به صورت صحیح اجرا شود و با اجرای صحیح این قانون استقلال صندوق فولاد کشور حفظ می‌شود.

حفظ استقلال صندوق فولاد کشور با اجرای صحیح بند 59 قانون بودجه

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای صحیح قانون بودجه اظهار کرد: براساس بند 59 قانون بودجه در سال گذشته دولت مکلف است که صندوق بازنشستگی فولاد را با تمام وظایف، اموال، دارائی‌ها، سهام، امتیازات، اسناد، اوراق و تعهدات به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل کند.

وی اضافه کرد: همچنین اموال و حقوق مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی از شرکت‌ها و مؤسسات وابسته باید با تأیید وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صندوق بازنشستگی فولاد منتقل شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس قانون بودجه صندوق فولاد پس از واگذاری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به صورت مستقل اداره شود، تصریح کرد: اما در اواخر سال گذشته بند 59 قانون بودجه به صورت صحیح اجرا نشده بود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به این موضوع نمایندگان مجلس به این موضوع واکنش نشان دادند و ایراداتی را به نحوه اجرای بند 59 قانون بودجه سال گذشته گرفته‌اند، ادامه داد: هشت شرکت تعیین شده بودند که هشت هزار میلیارد تومان سهام داشته‌اند و مقرر شده بود که سهام این شرکت‌ها و کارخانجات برای تأمین کسری صندوق فولاد و پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان صندوق فولاد به این صندوق منتقل شود.

فولادگر با اشاره به اینکه مدیریت صندوق فولاد کشور باید مستقل باشد و تنها زیر پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره شود، تاکید کرد: در حال حاضر مقرر شده است که استقلال صندوق فولاد کشور حفظ می‌شود و سهام کارخانجات و برخی از شرکت‌ها به این صندوق منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خواستار اجرای صحیح قانون هستند، افزود: با انتقال سهام این شرکت‌ها و کارخانجات به صندوق فولاد حقوق بازنشستگان فولاد توسط این صندوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول