اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه یادآوران شلمچه:

ارتقاء وضعیت فرهنگی خرمشهر از اهداف موسسه یادآوران است

مدیر عامل موسسه یادآوران شلمچه گفت: این موسسه در تمام زمینه‌های فرهنگی خرمشهر فعالیت داشته است و سعی در ارتقای بخش فرهنگی این شهر دارد.

ارتقاء وضعیت فرهنگی خرمشهر از اهداف موسسه یادآوران است

مجید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، در مورد فعالیت‌های این موسسه در سال‌های گذشته و نوروز امسال اظهار کرد: در نوروز امسال عمده فعالیت این موسسه در زمینه راهیان نور متمرکز شده بود و کارهای خوبی در زمینه فرهنگی انجام شد.

وی ادامه داد: در بحث سینما سعی کردیم فیلم‌هایی با موضوعیت دفاع مقدس برای کاروان‌ها پخش کنیم و از دو سینمای این موسسه به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیر عامل موسسه یادآوران شلمچه تصریح کرد: استقبال کاروان‌های راهیان نور از برنامه‌های این موسسه رضایت بخش بود.

ناصری افزود: در حال حاضر امکانات و اماکن خوبی را در خرمشهر دارا هستیم که در این میان می‌توانیم به دبیرستان ورزش این موسسه اشاره کرد که در آن دانش آموزان می‌توانند علاوه بر 10 واحد درسی 10 واحد ورزشی را نیز در این دبیرستان پشت سر بگذارند.

وی با تشریح امکانات این موسسه عنوان کرد: سالن بدنسازی، ایروبیک، مجموعه ورزشی حجاب که مشتمل بر استخر، سونا و یک سالن سرپوشیده است را در شهرهای خرمشهر و اهواز دارا هستیم.

ناصری در مورد سیاست‌های این موسسه به خبرنگار فارس گفت: ماموریت اصلی ما در خرمشهر ارتقای شهری است که علاوه بر بحث ورزشی در سطوح علمی، ارتقای سطح دانشگاهی و درمانی را نیز در وظایف خود دارا هستیم.

مدیر عامل موسسه یادآوران شلمچه در پایان خاطر نشان کرد: این موسسه در همه زمینه‌ها فعالیت دارد و بحث منافع تاکنون مطرح نبوده و موضوعی که برای این موسسه حائز اهمیت بوده است، ارتقای شهری و سطح فرهنگی شهر عزیز خرمشهر بوده است.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول