اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی عنوان کرد

اهتمام هیئت‌های مذهبی به ترویج فرهنگ فاطمی

یکی از مراجع تقلید قم بر اهتمام هرچه بیشتر هیئت‌های مذهبی به ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه تاکید کرد.

اهتمام هیئت‌های مذهبی به ترویج فرهنگ فاطمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی ‌گرگانی در همایش فاطمی که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت عزاداری برای ائمه اطهار به ویژه امام حسین(ع) گفت: عزاداری برای ائمه اطهار دارای ارزش و جایگاه والایی است.

وی به فعالیت هیئت‌های مذهبی در مسیر ترویج دین و ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که در دستگاه امام حسین(ع) مشغول فعال هستند باید قدر خود را بدانند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر شاهد حضور خالصانه‌ اقشار مختلف در برنامه‌های مختلف هیئت‌های مذهبی باشیم گناه از جامعه برچیده خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه هیئت‌های مذهبی نسبت به ولایتمداری گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا(س) باید نسبت به ترویج فرهنگ فاطمی اهتمام جدی داشته باشیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه مصیبت وارد شده بر حضرت زهرا(س) قابل بیان و وصف نیست افزود: امام زمان(عج) وقتی ظهور کنند و روضه مادرشان را بخوانند، آن زمان شیعیان به درستی در می‌یابند که چه مصیبتی بر دخت نبی مکرم اسلام گذشته است.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول