اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور حمایت از مردم زلزله‌زده شهرستان دشتی

جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کانون‌های فرهنگی مساجد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: به‌منظور حمایت از مردم زلزله‌زده شهرستان دشتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبپخش کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌‌کنند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کانون‌های فرهنگی مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا دهقانی امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت کشته شدن جمعی از مردم شهرستان دشتی در زلزله روز گذشته این شهرستان، اظهار داشت: حادثه دلخراش زمین‌لرزه روز گذشته شهرستان دشتی باعث تأثر و تألم جامعه فرهنگیان استان شد.

وی افزود: فعالان فرهنگی منطقه آبپخش همواره در تلاش بوده‌اند تا در تمامی رویدادهای اجتماعی حضوری مؤثر و فعال داشته‌ باشند و نقش خود را به‌ خوبی در جامعه ایفا کنند.

دهقان خاطر نشان کرد: از ابتدای وقوع این حادثه دلخراش در استان بوشهر تمامی اقشار و آحاد مردم و مسئولین از پتانسیل‌های موجود برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده و رفع محرومیت‌ها استفاده کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: جمع‌‌آوری ارزاق و امکانات اولیه مورد نیاز مردم زلزله‌زده شهرستان دشتی از مسائلی است که در منطقه آبپخش شاهد بوده‌ایم و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: جامعه فرهنگیان آبپخش به‌منظور کمک به مردم زیان دیده شهرستان دشتی و رفع بخشی از نیازهای ایشان، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند و به‌ همین منظور شاهد جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری مستقر در منطقه خواهیم بود.

دهقان گفت: هشت کانون فرهنگی و هنری فعال در مناطق شهری و روستایی آبپخش وجود دارد که عملیات جمع‌آوری کمک‌های مردمی به شهروندان مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی را انجام خواهند داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: تمام مسئولان و مردم استان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان در تلاش هستند و امیدوار هستیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله ارائه شود.

انتهای پیام/2452/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول