اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌ احمر رفسنجان اعلام کرد

نجات 6 نفر از سیلاب رفسنجان

رئیس هلال‌ ‌احمر شهرستان رفسنجان گفت: دو خودرو حامل دو خانوار 6 نفره توسط جمعیت هلال احمر رفسنجان از سیلاب نجات یافتند.

نجات 6 نفر از سیلاب رفسنجان

حسن امینی‌رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به اقدامات این جمعیت در جریان بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر رفسنجان با در اختیار گذاشتن دو دستگاه پمپ برای تخلیه آب با شهرداری همکاری و کمک زیادی در راستای رفع آب گرفتگی معابر شهرستان انجام داد.

وی تصریح کرد: دو خودرو حامل دو خانوار شش نفره که در روستای شاهم‌آباد گرفتار سیلاب شده بودند، توسط دو تیم عملیاتی پایگاه جاده‌ای کشکوییه‌زندی و ستاد مرکزی هلال احمر نجات یافتند.

امینی افزود: جمعیت هلال احمر با در اختیار قرار دادن چادر، لوازم اولیه زندگی، مواد غذایی و پلاستیک به سه خانوار در سطح شهرستان که دچار آب گرفتگی شده بودند، امدادرسانی کرد.

رئیس هلال‌ ‌احمر شهرستان رفسنجان بیان کرد: یک اکیپ از فرمانداری رفسنجان به کبوترخان اعزام و در زمینه مقابله با جریان سیل جاری از کوه‌های بردسیر به این منطقه اقدامات لازم را انجام داده و برای امداد‌رسانی آماده شدند.

وی از تمهیدات لازم در راستای جریان سیل از سمت کبوترخان و رفسنجان در مسیر رودخانه و جاده دره‌در خبر داد و گفت: این اقدامات شامل روستاهای مسیر سیل شد.

انتهای پیام/80016/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول