اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نرماشیر خبر داد

مرمت شبکه‌های برق خسارت دیده در سیل نرماشیر

معاون فرماندار نرماشیر گفت: شبکه‌های برق و آب خسارت دیده ناشی از سیل در نرماشیر با تلاش اکیپ‌های اتفاقات و تعمیرات اصلاح و مرمت شد.

مرمت شبکه‌های برق خسارت دیده در سیل نرماشیر

محمد نیکویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: بارش شدید باران و سیل ویرانگر چند روز اخیر در بخش روداب شهرستان نرماشیر سبب بروز خسارات جدی به تجهیزات آب و برق شد و اکیپ‌های اتفاقات و بهره‌برداری امور برق و آب شهرستان پس از سه روز اقدام به تعمیر شبکه و رفع مشکل مردم کردند.

وی تصریح کرد: سیل اخیر سبب شکستگی و سقوط تیرها و ترانس‌های برق و آب‌گرفتگی کنتور و قطع برق 15 روستا و همچنین ایجاد خسارت به شبکه آبرسانی و قطع آب 14 روستا شده بود که نیروهای مذکور اقدامات اصلاحی و امدادی را در اسرع وقت انجام داده و این مشکل را رفع کردند.

معاون فرماندار نرماشیر خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای ادارات برق و آب و فاضلاب تا ظهر امروز تمام نقاط آسیب‌دیده شبکه آب و برق اصلاح و مرمت شد و آب آشامیدنی و برقِ این روستاها مجددا وصل شده است.

انتهای پیام/80026/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول