اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معمای گم‌ شدن یک مرد در سیلاب کرمان

پنج روز از سیلاب اخیر کرمان می‌گذرد، اما برخلاف تلاش‌های گسترده امدادگران هنوز خبری از یک مرد گم ‌شده در این سیل نیست.

معمای گم‌ شدن یک مرد در سیلاب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مورد این مرد مفقود شده در سیلاب اخیر کرمان که هنوز پیدا نشده است، اظهار داشت: این فرد قبل از وقوع سیلاب به یکی از روستاهای خالی از سکنه در منطقه عنبرآباد در جنوب استان کرمان می‌رود و هنوز بازنگشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این روستا در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور قرار دارد و امدادگران تا شامگاه گذشته موفق به پیدا کردن وی نشده‌اند و تلاش امدادگران از صبح امروز دوباره آغاز ‌شده است.

وی اظهار داشت: امدادگران 485 فرد سیل‌زده در استان کرمان را از مرگ حتمی نجات دادند.

محمودی ادامه داد: طی چهار روز گذشته 58 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمان عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان را انجام دادند و 485 فرد سیل‌زده از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های امدادرسان در شهرستان‌های سیرجان، رابر، جیرفت، بافت و بخش‌های ساردوئیه و شهداد و 84 روستا حضور یافتند و کار امدادرسانی در سیلاب را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امدادرسانی به افراد گرفتار در آبگرفتگی و سیلاب و توزیع چادر، پتو و مواد غذایی را از اقدامات امدادی جمعیت هلال احمر در این مناطق برشمرد.

محمودی با اشاره به این‌که 2 هزار و 524 نفر در سیل کرمان دچار حادثه شدند، گفت: 485 فرد سیل‌زده توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی از مجروح شدن دو نفر در این سیل خبر داد و تصریح کرد: یک نفر هم در سیلاب جان خود را از دست داد.

این مسئول با اشاره به این‌که امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان مفقودشدگان سیلاب اخیر کرمان را هم نجات دادند، افزود: فقط یک نفر تاکنون پیدا نشده است که تلاش‌ها برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول