اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارندگی‌های اخیر صورت گرفت

توزیع اقلام امدادی بین 104 خانوار آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: اقلام امدادی و زیستی توسط امدادگران هلال‌‌احمر بین 104 خانوار آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

توزیع اقلام امدادی بین 104 خانوار آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به‌دنبال بارندگی‌های اخیر در استان، جمعیت هلال‌احمر اقدامات زیادی را از نظر فعالیت‌های امدادی و توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل‌زده انجام داده است.

وی گفت: در پی بارندگی‌های پی در پی در استان، امدادگران به موقع در مناطق سیل‌زده حضور یافته و نسبت به شناسایی مناطق آسیب‌دیده اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به‌دنبال این بارندگی‌ها از ظهر روز 18 فروردین‌ماه تا صبح امروز، اقلام امدادی و زیستی میان 104 خانوار آسیب‌دیده ناشی از سیل توسط 14 تیم 33 نفره امدادی توزیع شده است.

راشکی خاطرنشان کرد: در این زمینه تعداد 65 دستگاه چادر امدادی، 88 تخته موکت، 222 تخته پتو و 250 کیلوگرم پلاستیک سنگری بین خانوارهای آسیب‌دیده توزیع شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارش‌های شدید اخیر در استان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول