اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ریگان:

دامداران سیل‌زده برای دریافت غرامت اقدام کنند

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ریگان از دامدارانی که دام‌های آن‌ها در مناطق عشایری در اثر سیل تلف شده‌اند و دارای بیمه بودند خواست تا برای دریافت غرامت به جهاد کشاورزی شهرستان و دفاتر بیمه‌ای دام مراجعه کنند.

دامداران سیل‌زده برای دریافت غرامت اقدام کنند

منصور حسین‌پور در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با توجه به این‌که در اثر بارندگی بیش از 150 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان ریگان دچار خسارت شدند، تلاش برای بازگشایی این مسیرها صورت گرفت و این راه‌ها بازگشایی شدند.

وی افزود: با استقرار 10 اکیپ راهسازی شامل بولدوزر‌، گریدر و کامیون این راه‌ها در روستاهای شهرستان ریگان بازگشایی شدند و تردد در این محورها ادامه دارد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ریگان ادامه داد: هنوز راه‌های 20 روستای مناطق عشایری مسدود است و تردد در این روستاها به سختی انجام می‌شود.

حسین‌پور گفت: تعدادی وسیله راهسازی برای بازگشایی این محورها به مناطق کوهستانی اعزام شده است که به‌زودی این محورها بازگشایی می‌شوند.

وی از دامدارانی که دام‌های آن‌ها در مناطق عشایری در اثر سیل تلف شده‌اند و دارای بیمه بودند خواست تا برای دریافت غرامت به جهاد کشاورزی شهرستان و دفاتر بیمه‌ای دام مراجعه کنند.

حسین‌پور اظهار داشت: بر اثر بارش باران تمام رودخانه‌های فصلی شهرستان ریگان جاری شده است و این امر سبب خوشحالی کشاورزان ریگانی شده است.

انتهای پیام/80014/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول