اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن تلاش میکند میان مردم و روحانیت فاصله ایجاد کند.

دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدداود گتمیری که به‌مناسبت 12 فروردین، سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین بود، با اشاره به آغاز سال جدید، صله ارحام را یکی از بزرگترین عبادات این روزها بیان کرد و گفت:به فرموده امامان معصوم صله ارحام، باعث افزایش عمر و رزق وروزی می‌شود و آثار پربرکتی در زندگی انسان خواهد گذاشت.

کارشناس مسائل فرهنگی در ادامه به برخی از آفات دید و بازدیدهای امروزی اشاره کرد و بیان داشت: بعضی از حسودی‌ها و چشم و هم چشمی‌های موجود در میان خانواده‌ها باعث سخت شدن صله ارحام می‌شود و خانواده‌ها باید از این عادت ناپسند دوری کنند.

وی در ادامه به واقعه 12فروردین، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت ایران برای پیروزی این انقلاب و نظام سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را متحمل شد. امروز به فرموده امام راحل حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

گتمیری عنوان کرد: امروز دست‌هایی در کار است که میان مردم و روحانیت فاصله ایجاد کند و به این وسیله انحراف را در دین و نظام اسلامی ایجاد کند. روحانیت در طول زمان توانسته است با ابزارهای مختلف اسلام را حفظ نمایند. افرادی نظیر میرزای شیرازی و سید حسن مدرس نمونه‌ای از روحانیت شجاعی بودند که با عملکرد خود همچون سدی در مقابل انحراف  اسلام قرار داشتند.

کارشناس مسائل فرهنگی اظهار داشت: مردم هیچ‌گاه در حفظ و حمایت از نظام اسلامی کوتاهی نکردند و خواص جامعه ما باید مراقب باشند تا با عملکرد خود ضربه‌ای جبران ناپذیر بر پیکر این نظام وارد کنند. پیام خانواده معظم شهدا همیشه حفظ نظام و ولایت‌پذیری مسئولان بوده و هست و ما نباید آرمان‌های امام راحل، شهدای دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب را فراموش کنیم.

این کارشناس سیاسی با انتقاد از برخی مسئولان که شعار ایرانیت سر می‌دهند، گفت: به جای سر دادن شعار ایرانیت باید به فکر حل مشکلات مردم بود و معضلات اقتصادی را حل کرد.

انتهای پیام/2462/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول