اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

برگزاری مانور انتخابات در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: مانور انتخابات شوراهای دور چهارم و ریاست جمهوری یازدهم در شهرستان اردبیل برگزار شد.

برگزاری مانور انتخابات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردبیل اظهار داشت: مانور فرضی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری با موفقیت برگزار شد و تمامی بسترهای لازم برای برگزاری موفق انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در خرداد امسال در این شهرستان فراهم می‌باشد.

وی تصریح کرد:‌ در این مانور انتخاباتی شوراها 30 داوطلب به صورت فرضی ثبت‌نام کرده و هیئت‌های اجرایی تشکیل شد.

دبیر خاطرنشان کرد: فرآیند رسیدگی به صلاحیت‌ها انجام شد و آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان اردبیل برای برگزاری انتخابات شوراها و همچنین انتخابات ریاست جمهوری شهرستان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل اضافه کرد: با ایجاد بسترهای لازم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مردم با شعور سیاسی بالا در انتخابات حضور می‌یابند و با این حضور حماسی یک‌بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناکام گذاشته و برگ زرینی به افتخارات ایران اسلامی می‌افزایند.

وی بیان کرد: هر چقدر حضور در این حماسه عظیم گسترده‌تر و فراگیر باشد به همان نسبت دشمن از تهدیدها و تحریم‌های خود عقب‌نشینی کرده و فرصتی فراهم می‌آید تا بیش از هر زمان دیگر صلابت این ملت در صحنه عملی انتخابات به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل این مانور را در راستای آمادگی بیش از پیش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان اردبیل قلمداد کرد و ادامه داد: کلیه اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردبیل در آمادگی کامل برای اجرای انتخابات شوراها به سر می‌برند.

دبیر در پایان یادآور شد: ما آمادگی کامل برای آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای شوراها را داریم و در کنار آن برای انتخابات ریاست جمهوری نیز تمهیدات لازم در جهت برگزاری انتخابات در فضای آرام و کم‌ تنش تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/62004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول