اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

معرفی 30 نفر هیئت اجرایی انتخابات فومن

فرماندار فومن با بیان اینکه ساز و کار انتخابات در فومن فراهم است، گفت: به‌زودی 30 نفر از اعضای هیئت اجرایی انتخابات فومن معرفی می‌شوند.

معرفی 30 نفر هیئت اجرایی انتخابات فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربانزاده امروز در جمع خبرنگاران از ابلاغ آغاز رسمی انتخابات شهر و روستا خبر داد و اظهار کرد: آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات شهر و روستا امروز از طرف وزیر کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: فرمانداری فومن نیز پاسخ اعلام وصول این ابلاغ را به وزارت کشور داد و روند انتخابات طبق برنامه زمان‌بندی شده آن اجرایی می‌شود و 30 نفر از اعضای هیئت اجرایی این شهرستان تا دو روز آینده انتخاب می‌شوند.

قربانزاده، فومن را شامل سه شهر فومن، ماکلوان و ماسوله عنوان کرد و گفت: شهرستان فومن دارای یک بخش مرکزی و یک بخش سردار جنگل، شش دهستان و 134 روستا با جمعیت بیش از 98 هزار نفر بوده و تمام ساز و کار انتخابات در این شهرستان آماده شده است.

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو را نقشه راه ملت ایران و مسئولان دانست و اذعان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب باید به دنبال تحقق این شعار باشیم.

این مسئول افزود: در مدت 34 سال از عمر انقلاب ملت ایران حماسه‌های حضور، حمایت از نظام و ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و امسال نیز حضوری پرشورتر از انتخابات گذشته می‌یابند.

وی با بیان اینکه عوامل و هیئت اجرایی مهم‌ترین و اساسی‌ترین گام در روند انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: در انتخاب عوامل اجرایی به دنبال به‌کارگیری مهره‌هایی هستیم که موجب آرامش و طبق قانون معتمد باشند تا توسط این افراد اعتماد در بین مردم تزریق شود و یک فضای صمیمی و دوستی توٱم با آرامش انتخاباتی در شهرستان خلق شود.

قربانزاده با تصریح بر اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات شهر و روستا نگاه بی‌طرفانه و یکسان نسبت به کاندیدا داشته باشند، یادآور شد: ثبت نام از کاندیدای انتخابات شهر و روستا از 26 فروردین جاری به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: حسن جریان انتخابات، جلوگیری از دخالت سلیقه‌ای هیئت‌های اجرایی و اجرای صحیح قانون به شکل جدی پیگیری می‌شود و صیانت و حفاظت از آرای مردم تا پایان انتخابات وظیفه هیئت اجرایی است.

فرماندار فومن، منبع درست و قانونی ادله رد صلاحیت کاندیدا را فرمانداری و هیئت اجرایی اعلام کرد و متذکر شد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند دلیل درست و قانونی رد صلاحیت خود را از فرمانداری و هیئت اجرایی کسب کنند و از شایعه‌پراکنی بپرهیزند و به دنبال تخریب رقبای دیگر نباشند.

وی از رسانه‌های فومن خواست تا واقعیت‌ها را درج کنند و تحت تاثیر فضاسازی کاذب نباشند و از دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای اطمینان از اتفاق‌های انتخاباتی آگاه شوند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول