اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

حذف تمام قراردادهای درمانی بیمه از ماه آینده در مازندران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تمام قراردادهای درمانی بیمه در مازندران از ماه آینده حذف و مراجعه به پزشک باید از طریق پزشک خانواده و یا آزاد باشد.

حذف تمام قراردادهای درمانی بیمه از ماه آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا میرزایی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از هفته حامیان، خیران، رابطان و کارمندان حوزه سلامت استان اظهار داشت: هفته سلامت فرصتی است تا در این حوزه برنامه‌های مدونی داشته باشیم.

وی کسب سلامتی افراد جامعه را در مشارکت سه ضلعی، دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه‌های اجرایی و مردم جامعه دانست و ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در بحث توانبخشی و درمان بیماری‌ها نقش موثری دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تبدیل شدن دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تیپ دو به تیپ یک را مایه افتخار استان دانست و تصریح کرد: در حوزه سلامت باید افتخارات بیشتری کسب شود.

این مسئول با بیان اینکه آمار بیماری‌های غیر واگیر در مازندران نگران کننده است، افزود: دیابت، سرطان‌ها، فشار خون و سکته از بیماری‌های غیرواگیر هستند که با تغییر عادات غذایی مصرفی، توسعه این بیماری‌ها را می‌توان کاهش داد.

میرزایی با اشاره به اینکه در اجرای طرح پزشک خانواده 450 هزار خانوار شهری مازندران پزشک خانواده خود را مشخص نکردند، بیان داشت: از ماه آینده تمام قراردادهای بیمه‌ای حذف و مراجعه به پزشک باید از طریق پزشک خانواده و یا آزاد باشد.

در این مراسم از سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، مجید مختاری مدیرکل دامپزشکی، مهدی ولی‌پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر، ابراهیم باغبانی مدیرکل کمیته امداد، روح‌الله ردایی مدیرکل بهزیستی استان، یدالله اکبرزاده فرماندار آمل و محمدرضا نادری فرماندار بابلسر به عنوان حامیان سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول