اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

حماسه اقتصادی با رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی محقق می‏شود

استاندار سمنان گفت: با رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی، صرفه‏جویی، تلاش و تولید بیشتر، حماسه اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری محقق می‏شود.

حماسه اقتصادی با رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی محقق می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در دیدار مدیران دستگاه‏های اجرایی استان و کارکنان استانداری سمنان در سالن یادگار امام استانداری اظهار امیدواری کرد: در سال حماسه اقتصادی، با صرفه‏جویی بیشتر، فعالیت و تولید، افزایش صادرات، کم‏کردن واردات و دوری از اسراف و تبذیر می‏توان در راستای تحقق فرمایشات رهبری گام برداشت.

وی تصریح کرد: امسال با پیروی از کسب و روش زندگانی ائمه اطهار (ع) و الگو گرفتن از اقتصاد مقاومتی، با تحریم‏ها و توطئه‏های دشمنان مقابله خواهیم کرد.

استاندار سمنان با اشاره به افزایش 30 درصدی مسافرت‏ها در ایام نوروز امسال افزود: این افزایش سفر، پیام روشنی برای دشمنان مردم دارد و نشان‏دهنده شادابی و فعال بودن مردم ایران اسلامی است.

رهی افزود: افزایش سفرها به دشمنان اعلام می‏کند با تمام تحریم‏ها و دشمنی‏ها، فعالیت و نشاط مردم کم نشده است؛ بلکه امسال افزایش یافته، هر چند فشار اقتصادی زیادی در جامعه وجود دارد.

انتهای پیام/2249/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول